Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Rombout

Prima ontvangst, goed geknipt, alleen maar 1 instructeur aanwezig waardoor het knippen lang duurde. De instructeur was overigens erg kundig en vaardig.

Ruimte is erg goed verzorgd.

Mara

Duurde zo ontzettend lang,

Sociaal, vriendelijk

Ik kom al heel lang, meestal ben ik tevrede. Gisteren had ik een totaal onervaren leerling!!!

weet ik niet

Dirk van der Hulst

Lage prijs voor een man met weinig haar....

Recourt

Ga er al een langere tijd met volle tevredenheid naar toe.

Stralende jonge dame

Thomas

Ik ben er nu twee keer geweest en beide keren prima geholpen en voor niet veel geld een mooi nieuw kapsel gekregen.

De prijzen zijn heel vriendelijk, net als de mensen. Iedereen stelt zich netjes voor en vertelt netjes wat hij/zij nu gaat doen.

Ivonne Stronks

Nieuwe feedback van mij naar aanleiding van mijn bezoek aan de Klapperakademie op 6 november 2019.

Op 6 november mijn haren laten kleuren en knippen. Een speciale shampoo gekocht voor gekleurd haar. Advies van de kapster opgevolgd en mijn haren slechts 2 keer echt met shampoo gewassen, en voor de rest gewoon met water uitgespoeld. En toch is een deel (het lichtste deel) van mijn haren bijna helemaal ontkleurd. Niet blij mee. Deze behandeling was een laatste kans die ik aan de kapsalon gaf. En ik was in eerste instantie erg tevreden met het resultaat. Maar nu mijn haren zo snel al ontkleurd zijn, kom ik daar op terug. Ik baal hier ontzettend van. Ik zal ergens anders mijn haren moeten laten kleuren om de komende tijd niet voor gek te lopen.

Haar leuk geknipt. Meer toezicht van docent dan vorige keer. Haren fijn gewassen.

Hilda

Ik kom er al jaren met veel plezier.

Mijn aanwijzingen werden prima opgevolgd, ik gi g naar huis met een tevreden gevoel.

Goed geknipt en vriendelijk behandeld

Snel aan de beurt

Swenne

Goed dat de leerlingen eerst goedkeuring moeten krijgen van een docent voor ze wat mogen doen