Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Schalkwijk

Er was iets fout gegaan met de online inschrijvingen, dus het was best heel druk. Desondanks werd ik best wel snel geholpen. De service was goed en hoewel het wat langer duurde dan ik had verwacht,... Er was iets fout gegaan met de online inschrijvingen, dus het was best heel druk. Desondanks werd ik best wel snel geholpen. De service was goed en hoewel het wat langer duurde dan ik had verwacht, ben ik blij met mijn haar en ik vond het leuk om de kappers in opleiding zo bezig te zien.

Aardige kapster, goed geluisterd naar mijn wensen en goede producten.

Appeldoorn

Ik vind het zeer professioneel, aardige docenten
Goede begeleiding voor de student.
Goed inzicht van wat de klant wil.

Zie boven

D. Van der Hiel

Ik was niet de eerste keer bij de Kappersacademie. Organisatie loopt goed. Studentes zijn goed geïnstrueerd. Ik vind het geen probleem dat het wat langer duurt. Studentes moeten leren!

Goede instructie door docentes. Vriendelijkheid. Vanuit rust proberen te werken.

Gerrit Vos

Zeer goed! Kapster was kundig en uiterst beleeft.

De sfeer - een kopje koffie en de vriendelijkheid

Yvonne de Haas

Meisje had nog veel begeleiding nodig
. Maar keurig geknipt.

Begeleiding is héél goed

Door herfstvakantie rustiger dan normaal op zaterdag. Relaxte sfeer.

Sandra

Heel fijn daar, kappers in opleiding, maar heel professioneel. Ik ben altijd blij als ik er vandaan kom

Veel controle en begeleiding

Danielle Hageman

Prima, ik ben al heel lang klant!

Het omgaan met allerlei verschillende mensen wordt veel aandacht aan besteed.

Ruud Dam

Gewoon prima

alle aandacht, erg attent

Ik ben altijd wel tevreden en niet te kritisch bij de kappersacademie. Dit keer vond ik het wel jammer dat het verven zo lang duurde, dat het knippen nog even snel moest gebeuren terwijl alle andere... Ik ben altijd wel tevreden en niet te kritisch bij de kappersacademie. Dit keer vond ik het wel jammer dat het verven zo lang duurde, dat het knippen nog even snel moest gebeuren terwijl alle andere studenten al weggingen. Ik voelde dat degene die mij knipte haast had en waar ik anders toch nog gevraagd zou hebben om wat aanpassingen aan de coupe, heb ik dat nu niet gedaan. De kleuring is mooi geworden, het knippen ben ik deze keer wat minder enthousiast over helaas, het is niet geworden waar ik om gevraagd heb.
De docent was erg vriendelijk en kundig maar wel echt veel te druk, wat de student volgens mij ook onrustig maakte en het wachten langer. Er zou meer tijd voor goed knippen geweest zijn als de docent sneller had kunnen helpen.

Er was een incidentje met 1 van de studenten tijdens mijn bezoek, wellicht speelde er achter de schermen meer en was dat de reden van het niet volledig beschikbaar zijn van de docent.