Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mijn ervaring is zeer slecht, ik heb 144 euro betaald voor bijna niks erg jammer, heb een paar hightligts laten zetten wat ik eigenlijk helemaal niet wilde ik wilde het laten Ontkleuren en een... Mijn ervaring is zeer slecht, ik heb 144 euro betaald voor bijna niks erg jammer, heb een paar hightligts laten zetten wat ik eigenlijk helemaal niet wilde ik wilde het laten Ontkleuren en een donkerblond overheen zetten,maar zij duwde hun mening wat hun wilde gewoon door heel jammer dit en dat voor 144 euro vindt ik dat heel veel geld voor alleen higlights en een toner dus dit nooit meer. Chaotisch en rommelig is het daar en ook de meiden die het doen zijn erg arrogant en praten over hun vriendjes en vechtpartijen is niet iets wat een klant hoeft te weten of horen.

Ja ontvangst was vriendelijk

Ik was er voor de eerste keer en dat is goed bevallen. Aardige mensen en goed geknipt.

Betrokken

Goede service, mooi geknipt en geverfd haar. Veel aandacht voor de klanten. Aardige meiden en juffen. Daarom kom ik er al bijna 10 jaar.

Ik werd heel goed verzorgd. Leuk dat de kapster zo betrokken was en haar eigen werk af wilde maken. Ze durfde mn lok kort te knippen precies zoals ik het graag wilde.

Mijn bezoeken hebben ze ups en downs. Ik ga er ook nog alleen maar heen om mij te laten knippen.

Altijd een vriendelijk ontvangst en de docenten dragen echt wat bij in het leerproces door de studenten tips en trucs te geven.

Goed geknipt maar bejegening kon beter. Er werden aan mij allerlei te persoonlijke vragen gesteld wat niet prettig was.

Knippen en de controles van het knippen waren uitstekend

Jolanda

Tevreden, wordt goed geluisterd en prima geknipt

Nu een paar x geweest en ben tevreden. Afgelopen keer had ik iemand die ws te laat was, en niet fris rook.
Dat is wel een aandachtspunt! Goede hygiëne , schone en verzorgde kleding.

Vriendelijk.
Er staan wel veel mensen achter die balie die nog met elkaar in gesprek zijn....

Prima ontvangst

Vriendelijke en professionele houding

Keurig geknipt!

Docenten geven studenten echt vertrouwen, maar laten merken alles nauwgezet te volgen (op afstand).