Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Eerste keer. Leuk om te zien hoe ze de studenten gelijk laten knippen. Het was wel redelijk druk, dus veel wachten op de docent tussendoor waardoor de knipbeurt langer duurde dan verwacht. De... Eerste keer. Leuk om te zien hoe ze de studenten gelijk laten knippen. Het was wel redelijk druk, dus veel wachten op de docent tussendoor waardoor de knipbeurt langer duurde dan verwacht. De studente deed het netjes en leek er ook plezier in te hebben. Ontvangst was ook heel professioneel.

Ontvangst. Prijs/kwaliteit.

Mmmm had om 14:45 afspraak was optijd maar werd pas om 15:20 geholpen. Normaal ben ik altijd tevreden maar nu was het jammer want had afspraak na deze kunnen afzeggen.

Altijd vriendelijk, en wordt goed geholpen.

Uitstekend geholpen. Resultaat prima.
Maar.. het nam wel erg veel tijd in beslag. Drie volle uren voor kleuren en knippen.

Veel aandacht voor het uitzoeken van de kleur

Anita

Prima. Wordt netjes te woord gestaan.

Ik vind het fijn als een kapper/kapster de tijd neemt. Dat het niet rats rats rats klaar is. Dat vind ik jullie sterkste punt. Daarnaast is heb altijd prima resultaat.

Soms langere wachttijden. Goede kwaliteit, erg veel flexibiliteit. Iedereen is vriendelijk en denkt goed met je mee.

Kwaliteit

Alexander Smeenk

Ervaring was goed. Ik werd goed geholpen en goed geknipt.

Was zoals ik verwacht had, viel niet tegen.

Goed!

Er wordt veel aandacht besteed aan de uitleg waarom iets gebeurt. Van het shampoo en knip advies tot procedures. Ik vind het mooi om te zien dat de studenten heel positief benaderd worden en in hun... Er wordt veel aandacht besteed aan de uitleg waarom iets gebeurt. Van het shampoo en knip advies tot procedures. Ik vind het mooi om te zien dat de studenten heel positief benaderd worden en in hun kracht worden gezet.

Over het algemeen goede ervaringen, maar de laatste keer duurde een gewone knipbeurt bijna 1,5uur. Dit is naar mijn mening echt te lang

Juf besprak plan van aanpak. Daarna deed volgende juf dat nog een keer, maar dan een andere aanpak én advies. Verwarrend. Vervolgens mocht leerling niet verder knippen

Nee

Ivonne Stronks

Allereerst werd ik pas 40 minuten na mijn afspraak geholpen.
Allereerst werd ik pas 40 minuten na mijn afspraak geholpen.
Ten tweede was er weinig tot geen controle door de docenten waardoor het meisje dat mij knipte mijn haren dusdanig had geknipt dat er niets meer aan te redden viel toen de docente eindelijk kwam kijken.
Meisje dat mij knipte, net aan haar tweede jaar begonnen, sprak erg negatief over de docenten en over de eerstejaars.

Dit is niet de eerste keer dat ik niet tevreden ben, en daarom kom ik ook niet meer terug.

Schoon toilet. Er werd voor iets te drinken gezorgd.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw Stronks, We vinden het oprecht vervelend dat u meerdere slechte ervaringen heeft gehad in onze salon. We stellen het op prijs dat u ons hiervan op de hoogte stelt. We zouden u graag... Beste mevrouw Stronks, We vinden het oprecht vervelend dat u meerdere slechte ervaringen heeft gehad in onze salon. We stellen het op prijs dat u ons hiervan op de hoogte stelt. We zouden u graag nog een keer willen ontvangen in onze salon om te laten zien dat het ook wel goed kan gaan. We zullen u een persoonlijk bericht sturen met een uitnodiging. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur