Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Lang

Het welkom na de klanten

Tweede keer matig

E WESTERHOF

GEZELLIG EN PRETTIG OM DAAR EEN UURTJE TE VERBIJVENN IS VOOR MIJ GEEN STRAF.

GEEN ENKEE

Tirza Sprong

Het ging prima. Er werd naar mij geluisterd en Ik heb er een leuk fris kapsel aan overgehouden.

De student (Daphne) luisterde naar mijn idee van hoe ik mijn kapsel ongeveer wilde en kwam zelf met ideeën. Het advies was prima en ze luisterde ook goed naar het advies en de opmerkingen van de... De student (Daphne) luisterde naar mijn idee van hoe ik mijn kapsel ongeveer wilde en kwam zelf met ideeën. Het advies was prima en ze luisterde ook goed naar het advies en de opmerkingen van de docent. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Mijn haar werd geknipt :')

Het is niet duur om even geknipt te worden, daarnaast vind ik het concept (dat de kappers in opleiding zijn) erg leuk.
Verder ben ik tevreden over de service en hoe mijn haar geknipt is.

Over het algemeen prima

Prijs vriendelijke

Bij ontvangst werd mijn zoon wederom als meisje aangesproken, terwijl ik in de afgelopen jaren steeds gezegd heb dat hij een jongen is en hem ook bij de digitale afspraak als man aangemeld had.... Bij ontvangst werd mijn zoon wederom als meisje aangesproken, terwijl ik in de afgelopen jaren steeds gezegd heb dat hij een jongen is en hem ook bij de digitale afspraak als man aangemeld had. Gelukkig heeft de docent toen in het computersysteem vastgelegd dat mijn zoon een jongen is, maar het zou toch eigenlijk niet moeten gebeuren dat een kind met lang haar bij een kapsalon steeds als meisje aangesproken wordt als van te voren al aangeven is dat het om een jongen gaat?
Mijn zoon had net zijn haren gewassen en ontklit, maar ondanks dat het een uur geleden was, moest en zou het opnieuw gewassen worden. Het was dat mijn zoon wilde blijven, maar wat mij betreft had dat niet gehoeven. De kapster zei dat de shampoo slecht spul was, dat het haar ervan zou gaan klitten en dat ze daarom tegen extra betaling een anti-klit-behandeling aanraadde. Ik gaf aan dat toch wel vreemd te vinden, mijn zoon had immers net zijn haren ontklit. De kapster zei dat ze wel begreep dat het niet leuk was dat het extra zou kosten, maar dat de kappersbehandeling al goedkoop was. Op een later moment tijdens het knippen begon ze daar weer over. Ik had echt iets van "Je gaat niet over mijn portemonnee, bovendien mocht je dat duurdere antiklitspul al gebruiken en sowieso met dit soort gedoe ga ik liever naar een duurdere kapper". De sfeer ter wille heb ik dat voor me gehouden.
Het resultaat van de behandeling was dat het een week geduurd heeft voordat mijn zoon zijn mooie krulslag weer terug had.
Voor mijn dochter had ik later in die week nog een afspraak staan, zij wilde persé naar de kappersacademie, voor mij hoefde het niet meer. Ook zij moest extra antiklitbehandeling ondergaan want de shampoo zou de haarvaten opengezet hebben.
Zelf had ik tot nu toe nog geen last gehad van de shampoo, behalve dat het wassen een vervelend onderdeel is van het kappersbezoek, maar ik vraag me nu toch echt af wat voor spul ondertussen gebruikt wordt. Mijn haar is net zo lang als van de kinderen en hoeft nooit nagesprayd te worden. Ik vertrouw het niet meer en zal voor me zelf dan ook een andere kapper zoeken.

de docent was kundig, gericht op probleemoplossing en kindgericht

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Bedankt voor het feit dat u de moeite heeft genomen om deze uitgebreide reactie aan ons te sturen. Ik denk dat onze studenten oprecht uw zoon voor een meisje hebben aangezien. We kunnen niet van onze studenten verwachten dat ze eerst het reserveringssysteem raadplegen op het genoteerde geslacht voordat ze een klant aanspreken. Ik begrijp dat dit voor uw kind niet prettig is en u zou hem kunnen uitleggen dat dit niet met opzet gebeurt en zeker niet is om hem te kwetsen.
Het haar van alle klanten in onze salon wordt gewassen. Dit is met een reden. Het wasproces is een belangrijk onderdeel van een kappersbehandeling en daarom ook een belangrijk onderdeel van de opleiding. We gebruiken hiervoor een shampoo waarvoor we geen kosten in rekening brengen. Deze shampoo is puur om te haar te reinigen en niet om het te verzorgen. Met deze shampoo is niets mis. We wassen hier wekelijks honderden klanten mee. Persoonlijk gebruik ik deze shampoo al langer dan 10 jaar en heb nog steeds een mooie bos haar!
Als het haar van de klant meer verzorging nodig heeft, kan worden geadviseerd om de behandeling uit te breiden met verzorgende shampoo voor €1,30. Dit is vaak het geval als haar moeilijk kambaar is, etc. Maar altijd naar wens van de klant. U heeft gelijk wat dat betreft. We kunnen niet in uw portemonnee kijken.
We vinden het jammer dat we u als klant "kwijt" zijn. We hopen uw kinderen weer te mogen ontmoeten in onze salon.
Martijn Abers
Algemeen directeur

Geknipt door een beginnende student. Ze heeft het perfect gedaan.

De 'juffen' houden goed in de gaten wat de studenten doen. Bij mij is er na vele bezoeken nog nooit iets mis gegaan.

Reeds 3 jaar zeer prettige ervaring door ongedwongen en beschaafde sfeer.

Alsof ze alleen voor jou werken

Carlijn

Dit was zo ontzettend fijn! Een hele aardige kapster die duidelijk uitlegde wat ze ging doen. Ze gaf goede adviezen, hierdoor voelde het al een erg luxe bezoekje voor een zeer goed prijs! Ik ga dit... Dit was zo ontzettend fijn! Een hele aardige kapster die duidelijk uitlegde wat ze ging doen. Ze gaf goede adviezen, hierdoor voelde het al een erg luxe bezoekje voor een zeer goed prijs! Ik ga dit zeker nog een keer doen.

Er werd constant gezegd wat ze ging doen en waar ze heen ging als ze weg liep. Verder super gezellig zitten kletsen, dus erg persoonlijk contact.