Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Kapster werd tijdens het knippen van de pony gecorrigeerd omdat ik geen kapmantel om had. Is toen mijn haar gaan wassen. Later bleken er plukken van de pony naar achter gestreken; die zijn niet meer... Kapster werd tijdens het knippen van de pony gecorrigeerd omdat ik geen kapmantel om had. Is toen mijn haar gaan wassen. Later bleken er plukken van de pony naar achter gestreken; die zijn niet meer meegeknipt. Ik kwam er thuis pas achter toen ik mijn haar in een staart wilde doen en de plukken naar voren vielen. Ook plukken aan de voorkant die op advies vd docent op kaaklengte zijn geknipt passen niet in de staart. Verder wel keurig geknipt, maar de wens was dus een zeer korte pony met haar dat verder allemaal in de staart zou passen.

C v woudenberg

Je word altijd vriendelijk behandelt en je gaat pas weg als de klant tevreden is.
Ik kom er al n poosje en ga nergens anders meer heen

Ze zijn pas klaar als je tevreden bent

Mijn haar zit erg leuk, vriendelijk geholpen. Het duurde wel erg lang, 1: 45 min daar gezeten.

Vriendelijk

Ik ben goed ontvangen bij binnenkomst. Ik had om 14.00 uur een afspraak en bij gelijk geholpen. Vriendelijke leerling en docent. De begeleiding, uitleg en adviezen waren duidelijk. Ik ben tevreden... Ik ben goed ontvangen bij binnenkomst. Ik had om 14.00 uur een afspraak en bij gelijk geholpen. Vriendelijke leerling en docent. De begeleiding, uitleg en adviezen waren duidelijk. Ik ben tevreden met het kapsel en de kleur die wij hebben gekozen.

Goede locatie. Duidelijke uitleg en adviezen. Vriendelijke leerlingen en docenten.

randi van drie

Prima, snel geholpen en goed geknipt

de snelheid en dat er gratis wassen bij zit.. superfijn!

Marloes

Ontevreden. Dit ook genoemd.
Negatieve, hangerig sfeer in de salon. Weinig toezicht.

Reactie NKA Amersfoort:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons deze feedback te geven. Wij gaan dit met ons team in Amersfoort bespreken. Wij hopen dat u bij ons terugkomt zodat we kunnen laten zien dat het ook... Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons deze feedback te geven. Wij gaan dit met ons team in Amersfoort bespreken. Wij hopen dat u bij ons terugkomt zodat we kunnen laten zien dat het ook anders kan. Nogmaals bedankt, Martijn Abers, Algemeen directeur

Uitstekend.

Veel aandacht.

Ik ben al meerdere malen bij de kappersacademie geweest en het bevalt mij goed. De sfeer, interesse, kundigheid en het resultaat staan mij aan.

De combinatie van het leren en werken is in balans. Leerling krijgen een stuk vrijheid waarin ze aan de aan de slag kunnen in hun nieuwe vakgebied. Met de juiste begeleiding groeien ze uit tot... De combinatie van het leren en werken is in balans. Leerling krijgen een stuk vrijheid waarin ze aan de aan de slag kunnen in hun nieuwe vakgebied. Met de juiste begeleiding groeien ze uit tot kapsters ( tegenwoordig ook wel haarstylist)

Betty Younan

Heel fijn, een beetje vakantie

Goede aandacht voor mijn wensen

Helaas 45 min moeten wachten voor eeen afspraak

Werd Goed gevraagd hoe ik het zelf wilde