Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prettige begroeting, snel aan de beurt

Heel goed geknipt..en wat ik fijn vind is dat er door de docentvwordt nagekeken die je negers hebben ? hierdoor zal ik vaste klant worden als service zo blijft en ook qua prijs is dat goed!

docent controle

Ik ben erg tevreden over het gezamenlijk (leerling en begeleider) behaalde resultaat van het knippen en kleuren. Meerdere keren complimenten over zowel mijn haar als kleur gehad van mijn omgeving.... Ik ben erg tevreden over het gezamenlijk (leerling en begeleider) behaalde resultaat van het knippen en kleuren. Meerdere keren complimenten over zowel mijn haar als kleur gehad van mijn omgeving. De leerling (Amber) is ontvankelijk voor adviezen, luisterde goed en leerde snel.

Goede communicatie van zowel de leerling als van de begeleider. Attente en vriendelijke professionele bejegening.

Altijd goed en prettig

Prettige sfeer, ontspannen

fred aijtink

Vriendelijk en gezellig en...............goed

ze doen altijd hun best

Nel Mooij

Ik kom al een jaar of 10 bij de kappersakademie. Eerst in Amsterdam en sinds 1 jaar in Amersfoort. Ik vind de ontvangst allerhartelijkst en de behandeling altijd naar mijn zin.

De vriendelijkheid en geduld en het goed luisteren naar de wensen

Vriendelijk personeel, netjes geholpen en prima geknipt voor een hele mooie prijs!!

Deskundig advies

Echt leuk !

Vriendelijk, attent personeel

Graham heeft mij goed geknipt en kletste leuk.

cora

Fijn dat je online een afspraak kan maken en met het tropen rooster werd je netjes gebeld om de tijd te vervroegen. er hangt een fijne sfeer.

al bijna professionele uitstraling. goed contact tussen leerling en lerares. wordt zeer goed naar je wensen geluisterd