Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima!

Attente, vriendelijke bediening

Een zeer prettige omgeving in Amersfoort. er is enkel 1 opmerking die ik wil maken en mee wil geven, waarom gaan de kapsters altijd praten tegen de klant wanneer zij de schaar ter hand nemen en gaan... Een zeer prettige omgeving in Amersfoort. er is enkel 1 opmerking die ik wil maken en mee wil geven, waarom gaan de kapsters altijd praten tegen de klant wanneer zij de schaar ter hand nemen en gaan knippen? Ik blijf mij er steeds om verbazen en ik erger mij ook hieraan, want je gaat aan het werk knippen is je werk, als je daarbij ook nog gaat praten en een gesprek aangaat kan ik mij niet voorstellen dat je dan 100 % concentratie voor je werk op kan brengen, sterker nog ik weet uit ervaring dat dit niet de juiste werk methode is. Dus hier een tip! als je aan het werk gaat concentreer je, en niet kletsen over van alles en nog wat terwijl je werkt, hier mag tijdens de opleiding wel aan gewerkt worden. succes

Het ziet er allemaal keurig uit en je wordt netjes geholpen

Prima ontvangst en professionele sfeer

Ik vond het erg prettig. Vriendelijke mensen, goede sfeer, goede kwaliteit

Mijn kapster was erg aardig en kundig. De docent die kwam nalopen was ook erg vriendelijk en respectvol naar de student

Goed geknipt en aardig personmeel

aardige kappers en goed geknipt.

Geweldig. Blij met het resultaat.

edwin

Ik kom al twee jaren in Amersfoort bij de kappersakademie en ben zéér tevreden.

zeer vriendelijk ontvangst, bijna altijd efficient, en als het een keertje minder soepel gaat...bedenk dat ook dit onderdeel in het leerproces zit

The overall experience was a pleasant one, the only issue I found was the waiting time. for a hair colouring and a very small hair cut I was in the salon from 9:00 to almost 13:00

Erwin Van Dijk

Tis altijd een fijne ervaring om geknipt te worden bij de kappersacademie. Vriendelijke jonge mensen die een vak aan het leren met ervaren docenten.

Netjes, goed georganiseerd, vriendelijk

Timo Paans

Ik ben ondertussen al ruim 4 jaar klant bij de Nederlandse Kappersakademie in Amersfoort en ben altijd tevreden met het kapsel waar mee ik naar buiten ga.

Structurele volgorde, met vooral de vaste checks van de docenten.