Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

MvE

Zij aardige dames en doen goed hun best om je haar te knippen

Vriendelijkheid

Niet tevreden, de begeleidend docent is niet één keer komen kijken bij de leerling die mijn haar heeft geknipt. Wat heeft geresulteerd in aan beide kanten hele vreemde voor plukken, stukken haar wat... Niet tevreden, de begeleidend docent is niet één keer komen kijken bij de leerling die mijn haar heeft geknipt. Wat heeft geresulteerd in aan beide kanten hele vreemde voor plukken, stukken haar wat tussen lang stuk haar ineens veel korter is, en veel meer lengte eraf dan dat de bedoeling was. Toen de begeleidend docent aan het eind kwam controleren kon ik aan haar gezicht zien dat ze 'schrok' en ze vroeg een aantal keer 'hoe heb dit en dit gedaan', en knipte wat gekke plukken voor zover dit nog kon recht. Nadat ik klaar was ging ik naar het toilet en hoorde ik de leerling en de docent hardop over mijn 'knipbeurt' praten, waarin de leerling iets zei in de trend van 'ja maar het haar was enorm droog dus heb ik toen ook maar meegenomen met knippen'.

Het ontvangst.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste heer, mevrouw,
Beste heer, mevrouw,
Wat jammer om te lezen dat uw behandeling niet geheel naar wens is verlopen. Graag zou onze opleidingsmanager hierover contact met u opnemen om dit met u te bespreken. Zou u ons uw telefoonnummer willen toesturen? Dat kan naar info@kappersakademie.nl. Alvast bedankt en wij hopen u snel te spreken.
Nederlandse Kappersakademie

Elize Kok

Ik kom er graag, aardige mensen en word altijd goed geknipt!

Ik vond de docent op een fijne manier begeleiden, positief, vrolijk en hartelijk.

Prima!

Controle van docent

Goede ontvangst, snel geholpen en netjes geknipt de deur weer uit!

Jan

Goed.

Punktueel.

Een top instituut om het vak te leren

Het continue peilen bij de leerlingen of ze hulp nodig hebben.

Haar laten knippen

Aannemen van de jas, deskundigheid over haarproducten