Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Super, goede service en professionele knipbeurt. Ik kom zeker terug!

Vriendelijk, informeel, gezellig.

Maria

Hartstikke leuke dames die ons hebben geknipt. En het resultaat was top. Goed advies gekregen en fijne producten mee naar huis genomen!

Je wordt vriendelijk en prima geholpen.

Een aantal keren geweest, altijd netjes en vriendelijk geholpen en prima geknipt

Het was gezellig, maar zeker niet te.

L van Dijk

Goed ontvangst, was mijn eerste keer.
Heel tevreden

Prachtige kleur, mooie overloop. Goed geknipt.
Goed aangevoeld wat mijn wensen zijn.

Goed begeleiding tijdens het gehele proces

Nicolet

Vaak snel plek om te knippen, nette ontvangst, vooraf weet je precies waar je aan toe bent en wat het gaat kosten. De haren worden lekker gewassen en het wordt altijd goed geknipt! En voor een goede... Vaak snel plek om te knippen, nette ontvangst, vooraf weet je precies waar je aan toe bent en wat het gaat kosten. De haren worden lekker gewassen en het wordt altijd goed geknipt! En voor een goede prijs. Kost wel wat meer tijd maar dat is het helemaal waard!

Prijs is van tevoren duidelijk.

Goede ervaringen met de Nederlandse Kappersakademie. De studenten worden goed begeleid en bijgestuurd waar het verkeerd dreigt te gaan. Kwam er de laatste keer met een heel leuk kapsel thuis.

Strakke planning
Goede begeleiding

Je zit wel lang te wachten voor je aan de beurt bent als je om 9 uur een afspraak hebt dan moet er eerst nog op gestart worden waardoor je veel later geholpen word

de kapsalon ziet er schoon uit en de meiden en jongens zijn erg vriendelijk