Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer aijtink

Fred Aijtink Het was wederom erg goed!! Ik mis alleen ( net als de vorige keer na het knippen een zachte borstel om al die haartjes van het gezicht te halen.
Fred Aijtink
0646442119

Fijne sfeer, docenten goed oog voor detail en leerling (Elena) deed haar uiterste best

Goede producten en alert op studenten korting

Erg goed

Er word erg precies geknipt

Ik ben heel positief over hoe ik altijd geholpen wordt. Ook deze keer weer (17 april). Ik maak altijd via de website een afspraak, hoef nooit langer dan 5 minuten te wachten.

Er is natuurlijk variatie tussen de leerlingen, ongetwijfeld ook afhankelijk hoe ver ze zijn met de opleiding. Deze keer werd ik erg professioneel benaderd en geknipt. Ging ook vlot. Sterk punt is... Er is natuurlijk variatie tussen de leerlingen, ongetwijfeld ook afhankelijk hoe ver ze zijn met de opleiding. Deze keer werd ik erg professioneel benaderd en geknipt. Ging ook vlot. Sterk punt is dat er altijd een docent aanwezig is die vooraf even doorneemt wat de leerling gaat doen en achteraf controleert. Soms is er wat meer nog bij te knippen dan andere keren. Deze keer was het in één keer prima, met nog een kleine hint. Top dus. De leerlinge zit tegen het einde van de opleiding aan, begreep ik. Het maakt mij niet zoveel uit hoe ver de leerling met de opleiding is, juist omdat er ook altijd een docent aanwezig is. Dat geeft vertrouwen.

Michelle van Someren

Vriendelijke ontvangen en Goed geholpen

Alles naar wens

Ja was goeie

Prima geknipt, leuke mensen, klant vriendelijk.

Goede en attente ontvangst. Vriendelijke en duidelijke communicatie van zowel de studentals de docenten. Door Graham uitstekend geknipt en gekleurd overeenkomstig mijn wensen.

De positief kritische benadering van de docenten van hun studenten. Aangeven wat goed is gedaan en duidelijk voordoen hoe bepaalde dingen beter kunnen.

Geholpen door yara en ben zéér tevreden. Goede uitleg, verzorging en gezellige sfeer. Kwam zeer professioneel over . Voor herhaling vatbaar!! Mijn haar zit ook volgende dag prima.

R.Dokter

Prettig

fijne bediening

Cora

Je wordt er fijn geholpen duurt misschien ietsje langer, natuurlijk is er verschil tussen 1ste en 2de jaars maar de begeleiding vind ik prima

tijdens mijn bezoek goed contact tussen leerling en leerkracht