Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Erg te Vreden 😀
Ga zeker terug komen.

Grt benny

Erg vriendelijk ... leuke studenten.... klant vriendelijk ...

Berg

Deze keer heeft de kapster (Sabine) het goed begrepen (gewaarschuwd door de leiding) en tevens in der vingers om mijn kruinen haar goed te knippen.

Diana van gent

Ik ben goed geholpen, was snel klaar deze keer. Kapster vroeg wel iets te vaak of ik tevreden was. Dit kan ik echt pas zien als mijn haar gedroogd is, dan zie ik pas of het lekker valt

Snel aan de beurt, lekkere koffie. Aardige kapster

Kaylee heeft mij geknipt en ik ben meer dan tevreden!

Verliep soepel. Kon meteen zitten

Ik ben erg positief! Ik ben goed geholpen en ben tevreden weg gegaan

Iedereen was heel vriendelijk. Mijn kapster knoopte een gesprekje aan maar vond het ook niet erg om in stilte te werken, dat vond ik fijn. En ik heb hetzelfde resultaat als bij een professional

Simone Booms

Zeer goed van begin tot het eind

Het gevoel dat je welkom bent en niets te veel is.

De kapster die mij geknipt heeft wat

Nette schone zaak

Miranda

Super leuk geholpen door Amber .
En samen met begeleidster super tevreden naar huis gegaan

Vriendelijk en goed luisterend naar mijn wensen .
Meedenkend

Maureen

Goed! Omdat er een storing was in het online afsprakensysteem kon ik mijn afspraak pas om 14:00 uur bevestigen. Er was eigenlijk iets te weinig tijd en was pas 17:30 klaar omdat er veel aan mijn... Goed! Omdat er een storing was in het online afsprakensysteem kon ik mijn afspraak pas om 14:00 uur bevestigen. Er was eigenlijk iets te weinig tijd en was pas 17:30 klaar omdat er veel aan mijn haar moest gebeuren.
De volgende dag kwam ik erachter dat er stukjes blondeer niet goed gepakt had en ben ik de volgende dag terug gegaan om het te laten herstellen. Dit is kosteloos gebeurd en allemaal netjes afgehandeld. Ben er zeer tevreden weggegaan en kom binnenkort zeker weer terug!

Netjes en vriendelijk.

Zeer goed