Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Fijn, erg goed geholpen en gied advies gekregen!

Goede haar uitleg. Heel fijn!

Altijd goed kom er inmiddels al jaren

vriendelijkheid bij binnekomst

Voor weinig geld goed geknipt!

Jw.hendriksen

Prima ontvangst
goed advies
En door een super gemotiveerde kapster geholpen
Komen zeker weer

Ze worden goed begeleid door de leerkrachten
Die ook dingen terug koppelen
waarom zou je het zo doen
Op een posivitieve manier geven echt complimenten aan de leerling Ze worden goed begeleid door de leerkrachten
Die ook dingen terug koppelen
waarom zou je het zo doen
Op een posivitieve manier geven echt complimenten aan de leerling
Motiverend , top

Hartelijke ontvangst duidelijke uitleg.
Goed geknipt, beetje korter dan ik wilde.

Goede begeleiding van docenten.

Op 14-3-2019 voor het eerst bij de Kappersakademie geweest om mijn haar te laten knippen en verven. Reserveren via de website ging heel makkelijk. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, ging er... Op 14-3-2019 voor het eerst bij de Kappersakademie geweest om mijn haar te laten knippen en verven. Reserveren via de website ging heel makkelijk. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, ging er vooral naartoe omdat ik mijn haar een beetje betaalbaar wilde laten behandelen. Ik ben uitermate tevreden over de kwaliteit, alleen duurde de behandeling nogal lang (ondanks dat ik erop gerekend had dat het zeker 2 x zo lang zou duren als bij een reguliere kapper).

- De docenten/begeleiding kijkt kritisch mee en stuurt bij waar nodig.
- Kwaliteit van knippen en verven was uitstekend, ondanks dat de kapster nog in opleiding was.
- Er wordt goed en...
- De docenten/begeleiding kijkt kritisch mee en stuurt bij waar nodig.
- Er wordt goed en kritisch meegedacht over welk kapsel bij je past.
- Heel redelijke prijs voor het knippen (verven vond ik wel duur).

Goed! Netjes geknipt en leuke meiden.
Het advies geven over bepaalde producten komt nu erg gemaakt en verplicht over.. ik zou dit alleen doen op vraag van de klant.

Het knippen gebeurd secuur

Monica

Ik ben ontzettend tevreden: op zaterdag, 9 maart 2019, ben ik om 8:50 uur heel vriendelijk door de leerkracht ontvangen. Vervolgens werd ik door Tamara geholpen. Zij heeft mij ontzettend mooi en... Ik ben ontzettend tevreden: op zaterdag, 9 maart 2019, ben ik om 8:50 uur heel vriendelijk door de leerkracht ontvangen. Vervolgens werd ik door Tamara geholpen. Zij heeft mij ontzettend mooi en netjes geknipt en de hele tijd was zij heel vriendelijk, attent en professioneel. De leerkracht was telkens, ondanks de grote drukte, voor begeleiding en opinie beschikbaar. Mijn algemene indruk is ontzettend positief en ik kom zeker terug!

Vriendelijkheid, professionaliteit, stiptheid, duidelijkheid, prettige sfeer. Leuke muziek op de achtergrond.

Iedereen kwam nat binnen, omdat het regende. We kregen geen handdoek aangeboden en ik moest vragen waar ik m'n regenkleding kon ophangen. Afspraak pm 9u, om 9.15u werd ik pas naar een stoel... Iedereen kwam nat binnen, omdat het regende. We kregen geen handdoek aangeboden en ik moest vragen waar ik m'n regenkleding kon ophangen. Afspraak pm 9u, om 9.15u werd ik pas naar een stoel gebracht. Uitgroei kleuren en knippen kostte ruim 3 uur.

Leuk om een keer mee te maken; beleefde lln en drukke, professionele juffen.

GJS

Ik kom er heel regelmatig. Is er erg prettig.