Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik kom hier al vaak, bevalt goed, de prijs is erg aantrekkelijk. Duurt vaak wel langer dan een normale kapsalon. Maar dat is natuurlijk logisch omdat er gecontroleerd moet worden

Alles prima

Maartje Zijnge

Ik had een heel goede ervaring:
- Leuke gesprekken met de kapster
Ik had een heel goede ervaring:
- Leuke gesprekken met de kapster
- Ik durfde het met haar aan om voor een ander kapsel te kiezen dan ik normaal heb. Niet omdat ik dacht dat ze al ontzettend ervaren is, wel omdat ik merkte dat ze niks deed zonder dat ze er zeker van was dat ze het kon of aandurfde. Leuk om te zien dat ze zelf ook trots was op het resultaat!
- Heel goede begeleiding van de docenten.

Zie hierboven

Polite , courteous and friendly staff.

Not at present.

Prima, ik had maar 2 uur de tijd en ze heeft er hard voor gewerkt zodat ik op tijd weer door kon naar de volgende afspraak

Aardige meiden, doen goed hun best en voelen zich gelukkig niet verplicht tot de standaard praatjes

Fijn geholpen. Een aardig meisje die goede begeleiding kreeg. Deed geen pijn met kammen en knippen, wat een hele kunst is bij erg lang haar.

Goed!

Hoe de juf mijn 2 jarige benaderde

Betty Younan

Ik ga graag naar de kappersakademie voor een goede coupe en hoofdmassage

Goede ervaring. Haren werden gewassen en een kopje koffie/thee/water zonder bijkomende kosten. De kapster in opleiding was aan het eind van haar 2e jaar, waardoor ik het gevoel had dat ik bij een... Goede ervaring. Haren werden gewassen en een kopje koffie/thee/water zonder bijkomende kosten. De kapster in opleiding was aan het eind van haar 2e jaar, waardoor ik het gevoel had dat ik bij een gewone kapper zat, ze deed het prima. Schappelijke prijs van €9,80!

De prijs sprak mij aan. Zo houden.