Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Erg goed.

Vriendelijkheid.

Goede hulpvaardige hulp. Deskundige knipbeurt. Gezellige sfeer.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant, en die worden vervolgens goed uitgevoerd.

Ivonne Stronks

Ik werd geknipt door een jonge dame die nu zo'n 5 maanden in opleiding was. Ze wist goed waar ze mee bezig was en hoefde niet constant om advies van de docente te vragen. Ik ben erg blij met mijn... Ik werd geknipt door een jonge dame die nu zo'n 5 maanden in opleiding was. Ze wist goed waar ze mee bezig was en hoefde niet constant om advies van de docente te vragen. Ik ben erg blij met mijn kapsel?

Goed geknipt. Haar wassen voelde heerlijk aan.

Goede begeleiding vanuit docenten. Vriendelijk ontvangen en de student luistert goed naar wat ik voor een kapsel wilde.

De student legde goed uit wat ze ging doen. Ook wachte ze soms op de docent om te vragen of ze het goed deed.

Jitse Dekkinga

Ik had een overal goede eerste ervaring in de akademie. Ik voelde mij verwelkomd en vond er een redelijk professionele sfeer hangen (positief).

Kopje drinken.
Professionele en vakkundige houding van docenten.
Leuke, gemotiveerde studenten.

Roeltje

Voor de eerste keer bij de kappers akademie geweest. Goede ervaring

nee

Nel Mooij

Zeer vriendelijk

Ja. Het goed luisteren naar de klant en de uitleg wat er gaat gebeuren. Ook weer heel vriendelijk

Prettig en vriendelijk geholpen. Ben met tevreden en heb met een mooi kapsel de salon verlaten.

Er is goed geluisterd naar m'n wensen en geholpen bij t vinden van t juiste model.