Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Vriendelijk, zakelijk en vlot

H.Scholtens

Ik ben een aantal keren geweest en ga iedere keer zeer tevreden naar huis !

Zeer vriendelijk !

Erg fijn dat ik op korte termijn een afspraak kon inplannen. Goeie ontvangst,prettige behandeling.

Fijn dat er een product werd gezocht passend bij mijn haartype

Kruijk

Goed geknipt!

Word goed naar je geluisterd.
Zodat het niet anders uitvalt.
En dat je tevreden naar huis gaat.

Prima concept, maar vooral als je een normaal kappersbezoek te duur vindt. Een hele sessie duurt vrij lang omdat de leerlingen op feedback van de docente moeten wachten. Bang dat je haar verknipt... Prima concept, maar vooral als je een normaal kappersbezoek te duur vindt. Een hele sessie duurt vrij lang omdat de leerlingen op feedback van de docente moeten wachten. Bang dat je haar verknipt wordt hoef je niet te zijn, want de docentes controleren of het goed gebeurd is.

Iedereen is klantvriendelijk, en omdat de leerlingen in opleiding zijn wordt er veel aandacht besteed aan de manier van knippen en wat bij jouw haar past.

Was erg druk

persoonlijke benadering

Lies van Zanten

Leuke ontvangst, goede uitleg van Cindy.

Goede uitleg en duidelijk overleg met docenten.

Ga er altijd met plezier heen. Ik heb veel haar, dus weet ook dat het knippen wat langer kan duren, maar nu duurde het ruim drie uur. Dat maakt wel dat ik volgende keer misschien toch niet meer kom.

Altijd gezellig om met de leerling kapsters te kletsen. Nette ontvangst.

Ik heb alleen maar goede ervaringen !

Ik kom al vanaf het begin bij de Kappersacademy , en ik word altijd vriendelijk ontvangen! Prima

Ik ben erg tevreden over het geleverde werk en ga zeker vaker naar de NK.

De mensen zijn erg vriendelijk en helpen graag. Ze staan voor alles open en denken met je mee.