Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

nee

Robert Hamers

Goed geholpen door kapster

Cora

Dit was mijn 1e ervaring met de Kappersacademie en ben zeer tevreden naar huis gegaan. Prima geknipt voor een leuke prijs en een prettig gesprek gehad.

Vriendelijk personeel en vakkundig geknipt.

Goed, nemen goed de tijd voor je, docent checkt alle goed/heeft de winkel goed onder controle.

diegene die mij geknipt heeft durfde eigen mening te uiten/ mee te denken over kapsel. Dat wordt erg gewaardeerd!!

caroline bos

Prima geknipt

leerling werd goed begeleid

Prettig ontvangst, opgeruimde ruimte, vaak al een professionele uitstraling van de kapsters in opleiding, maar vaak heeft dat ook met de persoonlijke ontwikkeling van de kapster in opleiding te... Prettig ontvangst, opgeruimde ruimte, vaak al een professionele uitstraling van de kapsters in opleiding, maar vaak heeft dat ook met de persoonlijke ontwikkeling van de kapster in opleiding te maken. Dat komt later vast wel goed.

Prettig ontvangst, opgeruimde zaak, goed overleg met de leidinggevende, klant wordt betrokken bij wat de klant wil.

Tom Logister

Heb het als positief ervaren, erg grappig om te zien hoe dit werkt.

Duidelijkheid van het proces, goede begeleiding en het prijsniveau.

Thijmen

Dit was mijn eerste dat ik langs ging. Ik werd netjes ontvangen en kon goed uitleggen wat ik wilde. Toen ik naar buiten liep was ik meer dan blij hoe goed m'n kapsel zat. Ik ga zeker terugkomen!

Ik kreeg goed advies van de kapster en haar begeleider. Het kapsel wat ik heb heb ik nu al een jaar, maar door wat aanpassingen en ander haarproduct zit het beter dan ooit. Normaal gesproken ga ik... Ik kreeg goed advies van de kapster en haar begeleider. Het kapsel wat ik heb heb ik nu al een jaar, maar door wat aanpassingen en ander haarproduct zit het beter dan ooit. Normaal gesproken ga ik naar Hizi hair, die ook echt wel goed zijn.

Voor het eerst geweest

goede sfeer, goed concept, voldoende toezicht