Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Wederom een prima ervaring!

Het was geweldig

De leuke sfeer die er was

Bill

Uitstekend geknipt door Tess. Vriendelijk, geduldig, meewerkend en flexible. She's a star.

Goed organiseerd. Leuke sfeer.

Leuk, netjes en een warm welkom

Begroeting

Marja

Kom al geruime tijd hier.
Het is altijd een hele bijzondere ervaring.
Jonge mensen die hun uiterste best doen om je goed gekapt de deur uit te laten gaan.

Goed luisteren van de leerling en het vertalen naar de docent. Bij twijfel roepen ze hulp in.

Wendelien

Ik ben zeer tevrede over het resultaat van mijn haar, de begeleiding en de leerling waren top.. heel positief vind ik het fijne leefklimaat waar de leerlingen in werken! Dit komt goed over op de... Ik ben zeer tevrede over het resultaat van mijn haar, de begeleiding en de leerling waren top.. heel positief vind ik het fijne leefklimaat waar de leerlingen in werken! Dit komt goed over op de klant. Jullie zijn een mooi leerbedrijf! Ga zo door en er kunnen nog vele opleidings plekken een voorbeeld nemen aan die van jullie.

Positieve benadering naar de leerlingen is top, goede sfeer!!

mAj

In Amersfoort: Goede opleiding met betrokken docenten, aandacht voor zowel student als cliënt

Bespreking van wat student met je haar wil doen eerst met jezelf als cliënt en daarna met de docent. En de bepreking na de behandeling. De manier waarop bevordert zowel het zorgvuldig als... Bespreking van wat student met je haar wil doen eerst met jezelf als cliënt en daarna met de docent. En de bepreking na de behandeling. De manier waarop bevordert zowel het zorgvuldig als zelfstandig werken

Het is er prima.

Niet veel wachttijd voor je aan de beurt bent.