Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Jannette Brink

Ik ben heel erg tevreden, ik wordt altijd goed geholpen.

Het is heel erg betaalbaar, de mensen zijn heel vriendelijk, lekker bakkie koffie ook en gezellig kletsen met kapper of kapster

Top

de kapsters zijn aardig.

Dit is ongeveer de 6de keer dat ik naar de kappersakademie kom en ik ben nog nooit ontevreden geweest. De studenten zijn erg gemotiveerd en aardig. Ze stellen je op je gemak en luisteren goed naar... Dit is ongeveer de 6de keer dat ik naar de kappersakademie kom en ik ben nog nooit ontevreden geweest. De studenten zijn erg gemotiveerd en aardig. Ze stellen je op je gemak en luisteren goed naar de wensen van de klant. Complimenten!

Goede begeleiding van de studenten. De student deed het zelf ook hartstikke goed. Ze maakte tijd voor een praatje en leverde ondertussen goed werk!

Jolanda

Vriendelijk en goed eindresultaat

Fijne sfeer

Sanne

Wat mij van de drie keer dat ik ben geweest is opgevallen, is dat de meeste begeleiders heel onvriendelijk, afstandelijk en kortaf zijn. De leerlingen zijn wel vriendelijk, maar vaak nerveus. En dan... Wat mij van de drie keer dat ik ben geweest is opgevallen, is dat de meeste begeleiders heel onvriendelijk, afstandelijk en kortaf zijn. De leerlingen zijn wel vriendelijk, maar vaak nerveus. En dan vraag ik mij af, komt dit doordat ze het behandelen spannend vinden of is dat vanwege de begeleiding.
Verder vind ik het er chaotisch.

De prijs

Prettige ontvangst, goed geknipt door Susan en gezellig met haar gepraat. Fijne meid diw goed adviseert en nu al heel professioneel met vragen omgaat. Leuk, het aspect van les in kappersacademie. Ik... Prettige ontvangst, goed geknipt door Susan en gezellig met haar gepraat. Fijne meid diw goed adviseert en nu al heel professioneel met vragen omgaat. Leuk, het aspect van les in kappersacademie. Ik kom vaker!

Netjes, beleefd, prettig

Wat een goede kapper is dit. Ik kom hier zeker terug. Goed advies en heel goed ontvangst.

Er word echt gekeken wat bij jou past en in goed overleg wordt er gedaan wat jij wilt.

Prima geknipt door leerling en ze heeft de waardevolle en goede leertips en adviezen van de lerares goed in praktijk gebracht zodat het resultaat bevredigend was voor mij als klant!

Gezellige gastvrije sfeer in een mooie 'open' ruimte waar het leerproces ook voldoende privacy waarborgt

gunther bommezijn

Altijd goed............... dit keer ben ik geknipt door Isabelle ze was supersnel en viel na afloop weinig over aan te merken. liefst zou ik altijd door haar geknipt willen worden ;)

alles ging lekker snel ondanks dat het best druk was