Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Timmerman

Leuk om het mee te maken. "Mijn" kapster was zeer spraakzaam . Geen kletskous. Ze hield me goed op de hoogte wat ze ging doen

Aandacht van lerares voor leerling. Vertelde precies wat er anders kon maar ook waarom

Martine Verburg

Het is er gezellig druk, er wordt goed naar je wensen geluisterd en de uitvoering is prima.

De leerlingen worden goed begeleid in een positieve sfeer

Anna

Heel goed!

Leerling kapster heeft uitmunend gepresteerd. Complimenten!

Ben tevreden, zij het dat mij opvalt dat mijn pony wel beter nagekeken zou kunnen worden. Leraressen bekijken deze nooit echt waardoor ik thuis wel denk, mmm dat zit niet echt geweldig!

Nee niet echt.

Nee niet echt.

Een prima ervaring met een leuke kapper die echt meedacht en een mooi kapsel heeft gecreeerd.

Mijn kapper was zeer aardig, dacht mee en was zeer nauwkeurig. Florian goed gedaan!

Prima.

Ik hoefde maar heel eventjes te wachten, ook al was ik een kwartier te vroeg.

vd Berg

Altijd vriendelijk ontvangst, als de persoon achter de ontvangstbalie bezig is lopen er meestal andere personen je te begroeten en spreken je aan enz.

Mooie ruime en makkelijk bereikbare zaak, goed strak georganiseerd, super schoon, vriendelijk personeel

Zeer positief! Ik ben ondertussen verhuisd maar kom naar Amersfoort terug voor de Kappersakademie! :)