Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Y. Huntelerslag

Iedereen is weg vriendelijk

Anthon Kluijfhout

De vorige keren dat ik er was ging alles prima, maar nu gingen er een aantal zeken niet helemaal goed

Ditmaal niet, maar meestal word ik goed en snel geholpen

Prima ontvangst, (tip: als je ziet dat het warm is buiten en de klant echt geen jas aan heeft, hoef je niet te vragen of je de jas kunt aannemen... die vraag kun je bewaren voor koud weer)

Ja, wat fijn is dat alles met je wordt overlegd: wil je gebruik maken van de shampoo, wat kost het, hoe moet je kapsel eruit zien, tablet met modellen erbij, het overleg tussen student en docent is... Ja, wat fijn is dat alles met je wordt overlegd: wil je gebruik maken van de shampoo, wat kost het, hoe moet je kapsel eruit zien, tablet met modellen erbij, het overleg tussen student en docent is fijn merkte ik en de studente deed haar best om alles naar de zin van de klant te doen. Ik wist voordat ze ging knippen wat ik moest betalen dat vind ik ook wel fijn, geen verrassingen.

Voor het eerst geweest
Op advies van een collega
Een mooie ervaring

de uitleg van een mede student,een 2e jaars die kwam helpen, bij de lerende kapster heel sterk.
Duidelijk was dat de kapster die mij hielp nog in een ander leerproces zat en deze vorm van permanent nog niet eerder had gedaan bij een klant.
De gevorderde gaf op een duidelijke vriendelijke manier uitleg en werkte mee.
Dat vond ik heel knap , dat moet je ook maar over kunnen brengen.
Verder was de controle van de docenten natuurlijk heel duidelijk aanwezig.
Na het knippen van mijn haar,controle en werd op een stukje ja hoe zeg je dat techniek ofzo ingegaan
Waardoor mijn haar dus nu een topcoupe heeft. De kapster in opleiding duidelijk les kreeg en er zo wat van kan leren

Goed te plannen mbv agenda

Er zat vaart in; we werden meteen geholpen

Ik heb een prima ervaring met de Kappersacademie.

Vriendelijkheid, een kop koffie, serieuze controle door de docente

Betty Younan

goed luisteren naar mijn wensen

De omgeving was netjes en gezellig. Goede ontvangst en de manier waarop je te woord gestaan werd.
De behandeling door de student laat nog wel een beetje te wensen over.
Beter...
De behandeling door de student laat nog wel een beetje te wensen over.
Beter luisteren naar de kant en doen wat die wil en niet wat jij wilt! De docent moet hier ook beter op letten!
Kleuren ging goed, highligts redelijk, het fohnen moet nog meer geoefend worden.
Geen hulp vooraf door docent over het fohnen en het werd niet goed en juist gedaan. Ik kan het zelf beter!

Alles gewoon keurig verzorgd!

Alles keurig verzorgd!

Algemene indruk is goed. Tijdens knippen geen toezicht van leidinggevende.

Het wassen was goed. Ligt denk ik aan de kapster.