Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Nice, netjes, gezellig, goed geknipt, prima prijsje ?

Goed gerichte verbeterpunten van de docent, wat er tevens voor zorgde dat m'n haar er weer piekfijn uit zag!

Netjes en vlot

Vlotte leerling, ook communicatief soepel.
Docent en leerling duidelijke communicatie, dat voelt prettig voor de klant

Bijzondere ervaring: school en bedrijf ineen.

Leerlingen leren goed knippen. vriendelijk personeel

Heel vriendelijk en kundig geholpen, ik dacht ik reserveer wat extra tijd maar de leerling die mij knipte deed niet onder voor een ervaren kapster en was snel klaar. Super gezellige kapster die heel... Heel vriendelijk en kundig geholpen, ik dacht ik reserveer wat extra tijd maar de leerling die mij knipte deed niet onder voor een ervaren kapster en was snel klaar. Super gezellige kapster die heel goed en snel knipt.

Ze nemen goed de tijd voor je en als ze iets niet zeker weten dan vragen ze het (ipv maar te doen wat ze denken dat goed is).
Heel vriendelijk.
Ik had een leerling die duidelijk veel...
Heel vriendelijk.
Ik had een leerling die duidelijk veel ervaring had (werkte snel) maar ook gezellig was (mensenkennis).

OK

nee

Witlox

Persoonlijk. Professioneel. Goed.

Het was de eerste keer en ik kom zeker weer. Ik maakte een afspraak via de website.
Ik werd hartelijk ontvangen. De studente was vriendelijk en goed in haar werk. Mooi kapsel geworden.

Serieuze precieze werksfeer. Ontspannen en gezellige sfeer tijdens knippen. Wassen was relaxed.

Marieke

Positief, aandacht voor de klant, en goed geknipt.

Ontvangst.

Prettig geholpen. Kapster kwam betrouwbaar over en met zelfvertrouwen dat voelde goed.

Ontvangst aan de receptie was prima.

Amy knipte mij erg netjes. Ze was gezellig maar knipte wel door ondertussen. De docent was ook erg tevreden over haar knipwerk en heeft niets hoeven aanpassen of bijknippen.