Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Lange zit, maar netjes geknipt. Mag iets ronder.

Zeer vriendelijke ontvangst;

Makkelijk te reserveren via site. Vriendelijke ontvangst. Tevreden over resultaat.

Ze bespreken met je wat te gaan doen op basis van je eigen wensen.

Timo Paans

Online en kort van te voren een afspraak maken is altijd mogelijk.

Het wassen zit inbegrepen in de prijs, waardoor ik altijd nog met normaal kapsel binnen kan komen:)
De kapsalon verlaat je nog in een raar kapsel, de docenten controleren het altijd na.

Ik kwam in de middag op afspraak. Het duurde even voor ik aan de balie geholpen werd. Daarna kwam er vrij snel een leerling om mijn wensen te horen en een advies te geven. Dit ging heel vriendelijk... Ik kwam in de middag op afspraak. Het duurde even voor ik aan de balie geholpen werd. Daarna kwam er vrij snel een leerling om mijn wensen te horen en een advies te geven. Dit ging heel vriendelijk en netjes. De behandeling ging ook heel vriendelijk en netjes. Het resultaat was in een keer goed.

Strenge, maar vriendelijke docente, die zelfs bij drukte snel bij elke leerling kan zijn voor controle en beoordeling.

Prima!

- Gezellige kapster die lekker kletste
- Kapster checkte van tevoren goed of ze mijn wens begrepen had
- Uiteindelijk tevreden met mn kapsel

Lisette wielinga

Ik kom al een paar jaar bij de kappersacademie. Ik ben nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan

Het open karakter van de kapperszaak. Spontaniteit van de studenten.

Mijn ervaring is heel positief
altijd een goed advies en ik ga tevreden de deur uit.
ik vind het ook leuk dat je haar altijd net anders zit , dat maakt het elke keer weer leuk.

ik ervaar het altijd als gezellig en gastvrij en de leerlingen worden goed begeleid .

Rian

Kapster informeerde na wens, communiceerde makkelijk met klant, was vriendelijk. Wast knipte haar naar wens. Moest beide keren lang wachten op lerares voor beoordeling.

Etienne Mangnus

Positief

nvt

Nico van den Berge

Het was druk. Daardoor was de begeleiding niet zo strak dat op tijd on worden ingegrepen bij de leerling die mijn haar te kort knipte. Geen probleem groeit wel weer aan.

Ook al was het onwennig, iedereen zei braaf alle zinnen die ze geleerd hadden.