Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

prettige sfeer, coaches / leerkrachten gaan op een prettige manier met leerlingen om

Prima, ik kom hier graag weer terug.

Goed advies van de dame die mij knipte.

Prettig.

Geen opvallende sterke punten.

Prima! Goede service, goede prijs. Soms wel even wachten voor je aan de beurt bent of docent kan komen kijken.

Makkelijk Online afspraak maken, vriendelijkheid en deskundigheid.

Erg goed! Vriendelijke studenten en ik werd goed geholpen. Ze heeft me mooi geknipt en de docent was altijd aanwezig voor aanwijzingen.

Kwaliteit

Sharon

Ik vond het een hele leuke sfeer. Diegene die mij knipte luisterde goed, wist direct wat ik bedoelde en de communicatie met de leraren was ook erg prettig. Een hele fijne ervaring en sfeer! Volgende... Ik vond het een hele leuke sfeer. Diegene die mij knipte luisterde goed, wist direct wat ik bedoelde en de communicatie met de leraren was ook erg prettig. Een hele fijne ervaring en sfeer! Volgende keer kom ik zeker weer.

Leerling luisterde goed, was vriendelijk, sociaal en spontaan. Legde goed uit wat ze ging doen, of er acties waren, welke producten ze gebruikte etc.

Helene Zwart

Prima, altijd vriendelijke verzorging. Duidelijke uitleg bij vragen.

Er is veel aandacht voor de klant maar ook voor de leerlingen.

vossensteyn-van maanen

Heel leuke ervaring.hartelijke ontvangst en vriendelijke meisjes.

Altijd wel prettig en gezellig. Duurt wel lang maar voor de prijs is dat prima en zo gun je mensen een leerervaring :)

Ze doen xtreem hun best