Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Lolita Pul

Prima naar wens geknipt!

Liane

Leuke ervaring , goed begeleid!
Blij met eindresultaat

De begeleiding van de kapsters in opleiding maakt dat je je in goede handen voelt

Nee

Positief bezoek, vriendelijk personeel. Goed geholpen. Tevreden met het eindresultaat. Voor herhaling vatbaar. Degene die mij hielp trok alleen af en toe best wel hard aan mij haar. Vooral bij de... Positief bezoek, vriendelijk personeel. Goed geholpen. Tevreden met het eindresultaat. Voor herhaling vatbaar. Degene die mij hielp trok alleen af en toe best wel hard aan mij haar. Vooral bij de wasbakken was dat niet erg prettig. Maar over het algemeen zeer tevreden.

Er wordt overal voor gezorgd. Genoeg te drinken wordt aangeboden en vriendelijk personeel.

R.J.W. Klaren

Al 4 1/2 jaar ben ik klant bij de Kapperacademie in Amersfoort. Over het algemeen aardige studenten, die erg hun best doen.
Soms wat lange wachttijden als de docent hun werk moet beoordelen.

Vriendelijke ontvangst, lekkere koffie.

Ik ben super tevreden, het meisje dat mij knipte was heel aardig, en met verven werd er goed met mij meegedacht naar waar ik naar op zoek was.

Goedkoop, maar zeker netjes behandeld en geknipt. Lieve studenten die je netjes helpen!

Leuke student die mij hielp met gezellige babbel. Spontaan en ze zorgde ervoor dat ik mij op me gemak voelde.

ineke vd berg

gezellig