Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik kom altijd op zaterdagochtend. De meiden zijn altijd vriendelijk en het knippen is altijd goed gegaan. Iedereen aan te raden!

De meiden hebben tijdens het knippen een professionele houding.

Netjes en snel geknipt altijd prettig

De leerling zag op haar lijst dat ze mij eerder had geknipt en melde dat ook even

Mw Anneke Jurriens

Ik bezoek de Kappersakademie sinds anderhalf jaar, gemiddeld om de 5 à 6 weken. Zelf woon ik niet in Amersfoort en doe dus al die tijd extra moeite om daar naar toe te gaan. Het maken en de... Ik bezoek de Kappersakademie sinds anderhalf jaar, gemiddeld om de 5 à 6 weken. Zelf woon ik niet in Amersfoort en doe dus al die tijd extra moeite om daar naar toe te gaan. Het maken en de bevestiging van een afspraak via de website gaat makkelijk en vlot. Ik kan er altijd terecht voor een knipbeurt als dat nodig is. Onverwacht wijzigen van een afspraak levert geen problemen op. De opzet van de akademie, nl het werkend leren, of lerend werken ervaar ik als zeer positief. Zowel de akademie zelf, de leerlingen en de docenten stralen een prettige sfeer uit. De ontvangst is vriendelijk en correct. Wachttijd voordat het knippen begint valt over het algemeen wel mee. De wachttijd van docentenhulp tijdens knippen duurt soms vrij lang. Leerlingen gedragen zich naar de klanten toe zeer correct. Het telkens opnieuw aanprijzen van kappersbenodigdheden komt inmiddels wel wat overdreven over (ik begrijp dat het gedaan moet worden, maar toch..). Leerlingen zijn zeer bereid om te leren. Het is voor mij als klant duidelijk merkbaar als een leerling pas beginnend is of meer ervaring heeft opgedaan en ik ervaar het niet als prettig als ik voor de 4de keer achtereen een 'beginner' tref. Daar zou meer in afgewisseld mogen worden.
Het afrekenen verloopt nog wel eens rommelig; er gebeurt dan teveel tegelijk bij de balie.

Sterke punten zijn: de ontvangst, de werksfeer, correctheid, moeite doen om het resultaat in orde te maken. Assistentie en correcties van de docenten. En tenslotte de prijs!

Goed en netjes

De zorg die er wordt gedaan om de leerling te begeleiden en toch een goede knip beurt

Goed geholpen, vriendelijk maar duurde veel te lang. Op 1 lengte knippen + 3 folies zetten duurde van 12.15-15.30

Vriendelijke meiden + begeleiders

Prettig

nee

Marieke Bosman

Bij binnenkomst komst staan er twee klanten voor mij te wachten. Ik heb niet het gevoel, dat de dame achter de balie mij gezien heeft. Ik word in ieder geval niet begroet met een knikje of een... Bij binnenkomst komst staan er twee klanten voor mij te wachten. Ik heb niet het gevoel, dat de dame achter de balie mij gezien heeft. Ik word in ieder geval niet begroet met een knikje of een glimlach. Eenmaal aan de beurt word ik keurig geholpen en mag ik plaatsnemen op de wachtbanken. Terwijl ik zit te wachten is het erg rumoerig. Volgens mij is het het moment waarop studenten net pauze krijgen of gehad hebben. Er zijn genoeg studenten beschikbaar en ondanks dat ik een afspraak heb, word ik 10 minuten te laat behandeld. Dit begrijp ik niet. Als alle studenten bezig zijn, had ik het geen enkel probleem gevonden. Het knippen zelf gaat prima. De student is de eerste 20 minuten erg stil en er is geen gespreken. Later komt dit er wel en is ze erg empatisch.

De dame achter de balie

Nee, niet in het bijzonder.

D. Van der Hiel

Prima ervaring.

De rust ondanks dat het druk was. Dit zowel van de kapsters als de docenten.

Dirk

Men laat je altijd welkom voelen, aardige docenten en leerlingen. Steeds wisselende mensen die aan je haar werken zijn niet altijd een pre, maar het komt sowieso altijd goed met je kapsel. Een... Men laat je altijd welkom voelen, aardige docenten en leerlingen. Steeds wisselende mensen die aan je haar werken zijn niet altijd een pre, maar het komt sowieso altijd goed met je kapsel. Een enkele keer pakt het ook zo goed uit, dat je het liefst de volgende keer door dezelfde persoon geholpen zou worden, maar dat kan meestal niet helaas...

1) De vriendelijkheid, en altijd een kopje koffie of thee.
2) De prijzen.

Erg vriendelijk