Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik vond het een hele fijne service en ik ben heel erg tevreden.

Ze namen echt de tijd voor me en dat vond ik heel erg fijn. Ook waren ze heel erg vriendelijk.

Zeer vriendelijke ontvangst en kundige studenten. Door de eindcontrole door de docenten weet je zeker dat er niets over het hoofd gezien wordt.

Alles bij elkaar duur het wel een uur...

Alles bij elkaar duur het wel een uur (wassen/knippen man) en er kan natuurlijk altijd een fout gemaakt worden waardoor het niet helemaal zit zoals je wilt. Maar daar is het dan ook een opleiding voor.

Voor- en eindcontrole door de docent.

Ingrid Jansen

Keurig geholpen en geknipt. Epileren zou ik absoluut niet meer doen want er is geen professionele pincet, ook niet schoongemaakt met alcohol, geen vergrootspiegel. Het kost niet veel maar nuttig... Keurig geholpen en geknipt. Epileren zou ik absoluut niet meer doen want er is geen professionele pincet, ook niet schoongemaakt met alcohol, geen vergrootspiegel. Het kost niet veel maar nuttig was het niet.

Nemen de tijd, advies, complimenteus

angelique

Ervaar het als heel prettig alleen al die toeslagen die erbij komen vind ik minder leuk

goede ontvangst,vriendelijk personeel,en gezelligheid

Selmar Kok

Altijd leuk!

Gezellig, capabele docenten geven vertrouwen, studenten hebben ruimte voor creativiteit.

Prijs kwailiteit

Ik kom al heel veel jaren en tot nu toe zijn mijn ervaringen goed.

Over het algemeen prima.

De controle van de docenten was fijn .

Mijn man en zoon(2jaar) moesten geknipt worden. Zoonlief was een ramp maar de studenten en docenten gingen er onwijs goed mee om. Mijn man werd daarna geholpen. Uiteraard goed. Alleen de kapster... Mijn man en zoon(2jaar) moesten geknipt worden. Zoonlief was een ramp maar de studenten en docenten gingen er onwijs goed mee om. Mijn man werd daarna geholpen. Uiteraard goed. Alleen de kapster kletste iets te veel waardoor het te lang duurde. Verder top school. Wij zijn echt terugkeerende klanten.

De rust en begrip voor onze zoon. Die zette echt de boel op zijn kop.

Tiny Vaartjes

Vriendelijk ontvangst. Er wordt goed gelet op benadering en aandacht voor de klant.

Benadering klant en begeleiding.