Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Claudia Belt

Zeer goed!

Perfect!

Prima behandeling voor een prima prijs. Vriendelijke mensen. Tussen binnenloop en uitloop zat er ongeveer 60 minuten, waarvan de meeste tijd voor de knipbeurt. Dit is wat aan de lange kant, maar ik... Prima behandeling voor een prima prijs. Vriendelijke mensen. Tussen binnenloop en uitloop zat er ongeveer 60 minuten, waarvan de meeste tijd voor de knipbeurt. Dit is wat aan de lange kant, maar ik zie het maar als "voldoende persoonlijke aandacht".

N.v.t.

Een prima ervaring, bijna altijd goed geknipt.

Stam

Ik heb een leuk nieuw hoofd gekregen? doordat er maar een docent was tijdens de lunch heb ik wel 2,5 uur gezeten. Voor alleen knippen vind ik dat wel lang. Ik reken dan eigenlijk op een uur.

Leuke kapster en docenten.

Knippen en highlights. Goed om te merken dat de begeleiding van de leerlingen zo serieus wordt genomen. Docenten doen dit kordaat. Al met al ben ik ruim drie uur in de kapsalon geweest, wat ik toch... Knippen en highlights. Goed om te merken dat de begeleiding van de leerlingen zo serieus wordt genomen. Docenten doen dit kordaat. Al met al ben ik ruim drie uur in de kapsalon geweest, wat ik toch wel aan de lange kant vond.

Goede begeleiding

J. Geels

Voor mij de eerste keer en ben zeer tevreden.

Goede service en advies. Fijne sfeer.

Frank Ligthart

Goed, vaak praten de studenten tijdens het knippen met je, dat vind ik fijn.
Ik vind de knipbeurt altijd netjes

Ik was voor het eerst naar de kappersakademie in Amersfoort geweest. Prima service en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het knippen.

Goede sfeer, aandacht voor de klant. Ik was snel aan de beurt en werd goed geadviseerd door de student, ik beveel de akademie ook zeker aan!

Goed geknipt voor een scherpe prijs.

Ik kwam voor mijn zoontje van 1,5 en die kreeg volop aandacht, mocht in de speciale stoel en kon filmpjes kijken op de iPad. Zo was het voor hem een leuke zit.

Het was goed ze hebben gedaan wat ik wil.

The ontvang me prima.