Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Super!

Goede controle en gezellige mensen!

Marianne

Prettige ontvangst, goed geknipt. Ik had uiteraard rekening gehouden met de leersituatie en gerekend op extra tijd. Uiteindelijk stond ik na bijna 3,5 uur weer buiten, dat was wel een lange zit.

Je wordt door studenten behandeld, je voelt je echter niet 'overgeleverd'. Docenten zijn zichtbaar aanwezig, houden iedereen goed in de gaten en lopen het kapsel aan het eind na. Je gaat goed gekapt... Je wordt door studenten behandeld, je voelt je echter niet 'overgeleverd'. Docenten zijn zichtbaar aanwezig, houden iedereen goed in de gaten en lopen het kapsel aan het eind na. Je gaat goed gekapt en tevreden de deur uit.

Ben ondertussen een paar keer geweest, en bevalt mij over het algemeen goed.

Wanneer ik een afspraak maak voor het knippen en ik op tijd aanwezig ben, wordt ik vaak snel geholpen. (loopt niet snel uit)

Suzan

Prettig en ontspannen. Leerling weet wat ie doet en docent komt meermalen langs.

Het enthousiasme straalt er van af zowel bij de leerlingen als bij de docent. Ze weten wat ze doen.

Hartstikke leuk.

Leuk, goede docente, gevoel dat zij het allemaal in de smiezen had.

Buist

Een goede ervaring. Leuke kapper.

Zeer vriendelijke juf.

Ookal duurde het me soms wat lang heb in toch een erg goede ervaring en ben ik altijd goed ontvange en tevreden naar huis gegaan

De docenten houden alles erg goed in de gaten.

Chantal Hardeman

Was voor mij de eerste keer. Is heel goed bevallen. Leuke sfeer en uitstekend geknipt.

Hele goede begeleiding voor de leerlingen.

Prettige ontvangst, kundige leerlingen en goed geprijsd.

Mooie accommodatie, vriendelijke ontvangst

Janszie

Goede ervaring opgedaan, ze doen onder voor een kapsalon.

Je krijgt een gevoel van welkom zijn