Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Debby

Mooi, frisse kapsalon, waar leerlingen een kans krijgen in de praktijk te oefenen.

Jonge mensen die een kans krijgen, lage prijs.

Hadassa Provoost

Het personeel was erg leuk en de sfeer was gezellig.
Ook ben ik tevreden met mijn haar.

Vragen of de klant het naar wens had. (bijv. als je haar gewassen werd steeds vragen of de temperatuur goed was.)

kimm

Goed geholpen en tevr3den met resultaat

Gevoel dat alles onder controle is

Nou eigenlijk was mijn ervaring niet heel best. Ik heb 20euro meer betaald dan ik had verwacht. ik vind dat niet kunnen. De prijzen moeten écht duidelijker worden vertelt en niet binnensmonds. Ook... Nou eigenlijk was mijn ervaring niet heel best. Ik heb 20euro meer betaald dan ik had verwacht. ik vind dat niet kunnen. De prijzen moeten écht duidelijker worden vertelt en niet binnensmonds. Ook die toeslagen bij lang haar vind ik nogal een hoop extra kosten./ Ik was 33,45 kwijt. Daarvoor ga ik absoluut de volgende keer naar een professionele kapper waar ik en binnen dat budget kan blijven en met 45min klaar ben. Daarbij was één docent op de vloer enorm aanwezig in een negatieve zin. Er heerst veel negativiteit onder de meisjes, omdat ze het gevoel krijgen dat ze klanten moeten uitknijpen door voor alle ditjes en datjes geld te vragen, waardoor ze geen vrijheid hebben om echt te werken met producten en extra's. Ik vind het ook eerlijk gezegd echt belachelijk dat ik dit moet betalen als klant. De leerlingen hebben betaalde klanten, volgens mij is dat al een win-win situatie. om nu ook klanten een poot uit te draaien door zo 12euro extra te rekenen voor een conditioner, masker, betere shampoo en een haarversteviger vind ik echt buiten proportioneel. De docent die het advies nakijkt probeerde ook nog even extra te verkopen naar mij. ik heb een erg naar gevoel gekregen. Ik moest ook best lang wachten op een stoel. heb niet even een kopje koffie of thee gekregen omdat ik moest wachten totdat de desbetreffende kapper klaar was met pauze.

Ik had een leuke leerling die erg gepassioneerd is voor haar vak en mij ook echt goed wilde knippen.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste anoniem,
Beste anoniem,
Jammer dat u ontevreden bent over uw laatste behandeling. Onze organisatie staat altijd open voor opbouwende kritiek. Wij hebben uw feedback aandachtig gelezen. Wij kunnen ons echter op geen enkele manier vinden in de kritiek die u uit. Onze docenten en studenten doen dagelijks hun uiterste best om onze klanten te voorzien van een behandeling naar wens. Onze studenten leren in de praktijk en dat is nu juist de kracht van onze organisatie. We lezen in uw feedback dat u reeds de keuze heeft gemaakt om in de toekomst naar een andere kapsalon te gaan. Wij zijn van mening dat deze keuze zowel voor u als voor ons de beste optie is. Bedankt voor uw feedback.

Altijd prettig, goed knipwerk en goede begeleiding.

Schoon/netjes en de meiden zijn altijd beleefd.

Het was voor mij de eerste keer en ik vond het zeker voor herhaling vatbaar.

Uiteraard de prijs. De service was uitstekend en het geeft een goed gevoel dat er begeleiding van professionals aanwezig is die alles in de gaten houden.

Sandra Offereins

Heel prettig

Les- en praktijk deel gescheiden

Korte wachttijd

Er wordt goed geluisterd

Drie meiden achter de balie en niemand die jouw kant op kijkt tot je zelf wat zegt. Na best lang wachten (ik heb toch niet voor niets een afspraak gemaakt) wordt je op een stoel gezet. En dan weer... Drie meiden achter de balie en niemand die jouw kant op kijkt tot je zelf wat zegt. Na best lang wachten (ik heb toch niet voor niets een afspraak gemaakt) wordt je op een stoel gezet. En dan weer wachten. Overal lopen mensen rond maar niemand geeft je aandacht of vertelt hoe lang je nu weer moet wachten tot er iemand komt. Alsof je lucht bent.

de docenten gaan leuk met de leerlingen om

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Allereerst dank voor uw reactie. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Ontvangt en het "welkom heten" van de klant is een belangrijk deel binnen onze opleiding. Wij hebben uw feedback besproken binnen ons team en we kunnen u verzekeren dat deze punten worden opgepakt. Wij hopen dat u bij een volgend bezoek een betere ontvangst zult ervaren en dat de wachttijd tot het minimale wordt beperkt.
Team NKA Amersfoort