Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Gelukkig niet zo formeel en begrip voor kleine kindjes

Fijne kapper met aardige studenten en goede docenten. Trek er ruim de tijd voor uit. Het is namelijk een opleiding en geen gewone kapper, dus ze kunnen zo 2 uur met je haar bezig zijn.

Er wordt goed overlegd over wat ik als klant wil en alles wordt goed in de gaten gehouden door docenten.

Het is me uitstekend bevallen!

Prima, je wordt goed geholpen. Mocht er achteraf toch iets niet naar wens zijn kan je gewoon nog even terug gaan.
Geen gehaast, ze nemen goed de tijd voor je.

Over het algemeen zeer tevreden over de dienstverlening. Vriendelijk personeel en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Bij mijn laatste bezoek moest ik echter lang wachten: meer dan 45 minuten. Dat... Over het algemeen zeer tevreden over de dienstverlening. Vriendelijk personeel en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Bij mijn laatste bezoek moest ik echter lang wachten: meer dan 45 minuten. Dat was jammer.

De vriendelijkheid van het personeel.

Meisjes doen erg hun best, goede begeleiding. Top

Laura

Ik kom hier al wat langer maar het de laatste keer erg rommelig. Lang wachten op beoordeling, de studente deed het goed. Ik had om 13.00 gereserveerd voor wassen en knippen. Ik stond na half 3... Ik kom hier al wat langer maar het de laatste keer erg rommelig. Lang wachten op beoordeling, de studente deed het goed. Ik had om 13.00 gereserveerd voor wassen en knippen. Ik stond na half 3 buiten.

Na wat te lang wachten goed geholpen

Goede begeleiding

Ik heb een foto meegenomen als model. De lerares heeft de studente de kapsel en de handelingen uitgelegd in mijn nabijheid. Dat vond ik prettig want ik kon het ook volgen en heb mijn persoonlijke... Ik heb een foto meegenomen als model. De lerares heeft de studente de kapsel en de handelingen uitgelegd in mijn nabijheid. Dat vond ik prettig want ik kon het ook volgen en heb mijn persoonlijke wensen eraan toegevoegd. Daar werd er uiteraard rekening mee gehouden. Bij twijfels van de studente, wachtte zij op de docente die snel ter plekke was om haar verdere uitleg /feedback te geven. De sfeer was ontspannen, de studente kreeg complimenten van de docente. Ik ging ook tevreden met mijn nieuwe kapsel.

Prima salon, aandacht voor de klant

Goed luisteren naar de wens van de klant.