Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Goede service bij verzetten van afspraak, gezellige kapster en tevreden weer naar huis.

Een kapster die zorgvuldig te werk gaat en bovendien gezellig kletst.

Ik ben zeer tevreden over het knipwerk ! Maar soms is de uitstraling/houding van de leerling of ze er geen zin in hebben dat is iets waaraan gewerkt kan worden !

Snel geholpen

Tot nu toe altijd nog tevreden.

Professionele uitleg.

Eerste bezoek op aanraden van een kennis. Makkelijk om online een afspraak te kunnen maken. Moest heel erg lang wachten en werd hier niet over geïnformeerd. Was erg druk en hectisch in de salon en... Eerste bezoek op aanraden van een kennis. Makkelijk om online een afspraak te kunnen maken. Moest heel erg lang wachten en werd hier niet over geïnformeerd. Was erg druk en hectisch in de salon en er werd voor het wassen niet door een docent gecontroleerd alleen op afstand mondeling.

Vriendelijke kapster die mij knipte.

Mijn eerste keer dat ik hier naar de kapper ging. Goede ervaring. Ik kom volgende keer weer.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Voelde mij ook op mijn gemak.

marieke

Ik heb 111 euro betaald maar zie eigenlijk weinig terug van mn wens of überhaupt verschil

Goede leerling met passie

Er werd goed op de afspraak tijd geholpen.

Goed geholpen! Kapster stelde veel vragen om erachter te komen wat mijn wens was. Ben erg tevreden met het resultaat!

Wens achterhalen vd klant en prijsafspraak.

Rustige sfeer, werd geknipt dit een leuke vlotte dame

Dame die knipte was attent en dacht mee met mij. Op momenten dat ze twijfelde haalde ze direct een docent erbij

Ik vond het een zeer prettige eerste ervaring en zou het anderen ook zeker aanraden om eens langs te gaan!

De student die mijn haar heeft geknipt werd goed begeleid, kreeg complimenten voor de goede dingen en was voor haar ook duidelijk wat de verbeterpunten waren. Ze gaf me vertrouwen dat m'n haar goed... De student die mijn haar heeft geknipt werd goed begeleid, kreeg complimenten voor de goede dingen en was voor haar ook duidelijk wat de verbeterpunten waren. Ze gaf me vertrouwen dat m'n haar goed en netjes geknipt werd en kom graag nog eens langs.