Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Niet gevoel gehad dat er een risico was voor eindkwaliteit omdat studente vakkundig was en het toezicht prima.
Ook werd er ruim de tijd genomen om echt tot een goed resultaat te komen.

Goed geholpen en geknipt voor een lage prijs

Gezellige sfeer en hartelijke medewerk(st)ers

Ze waren erg aardig. Alles werd duidelijk uitgelegd en het meisje deed voorzichtig met mijn haar.
Jammer dat andere leerlingen op de achtergrond veel geluid maakte, veel lachen en klooien met elkaar.

Sanne is een goede kapster

Voor een leuk studententarief geknipt!

Bij binnenkomst wordt je jas netjes aangenomen. De sfeer is prettig. Na 20 minuten wachten opgehaald en vervolgens goede service, nl. haren wassen alvorens te knippen. Echt even een relax-momentje... Bij binnenkomst wordt je jas netjes aangenomen. De sfeer is prettig. Na 20 minuten wachten opgehaald en vervolgens goede service, nl. haren wassen alvorens te knippen. Echt even een relax-momentje :). Knippen ging vlot en vaardig in vergelijking met ervaringen bij een andere kappersschool.

P. Tieman

Zeer goed

Wordt als gast ontvangen

Wout Klijmeij

Ik kom al jaren en ben zeer tevreden.

Prima toezicht door de leerkrachten.

Net een echt bedrijf, ieder is goed bezig, ondanks even wachten toch een goede doorloop voor ons als klanten.

Prima, altijd netjes en vriendelijk.

Dit meisje gaf het heel netjes aan als ze de stoel omlaag of omhoog ging doen.