Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Marijke

Ik word altijd goed - netjes geknipt. Wel enkele op/aanmerkingen!

Personeel is rustig en luistert goed. Kom regelmatig en eigenlijk altijd goed , netjes, geknipt.

Positief. Fijne mensen.

Vriendelijk personeel. Het is wel vrij duidelijk dat het nog leerlingen zijn.

Perfekt geknipt

deze student luisterde eindelijk eens goed en heeft geknipt precies zoals ik wilde en dat is tot nu toe nog nooit gebeurd. Meestal vroeg ik nog graag iets korter en nog iets korter en gaf t... deze student luisterde eindelijk eens goed en heeft geknipt precies zoals ik wilde en dat is tot nu toe nog nooit gebeurd. Meestal vroeg ik nog graag iets korter en nog iets korter en gaf t uiteindelijk maar op omdat t anders nog langer zou duren.

Tevreden!

Ik was blij verrast toen de studente, nadat ze goed naar mijn wens had geluisterd, daar met haar professionele inzicht haar goed onderbouwde eigen mening/advies over gaf. Erg leuk!

Mijn eerste ervaring met de kappersakademie heb ik als prettig ervaren.

Erg prettig ontvangen en geknipt door de student in opleiding.

Voor mij is het een heerlijk middagje vakantie waarin je prettig wordt behandeld

er wordt heel goed geluisterd naar wensen en goed overlegd

Elke keer weer een verassing, vanwege een nieuwe kapster, maar telkens weer tevreden. De kruin in de nek blijft altijd een complex onderdeel van mijn haar. Dit keer was het iets minder geslaagd,... Elke keer weer een verassing, vanwege een nieuwe kapster, maar telkens weer tevreden. De kruin in de nek blijft altijd een complex onderdeel van mijn haar. Dit keer was het iets minder geslaagd, maar gelukkig blijft het haar met mijn leeftijd nog als kool groeien.

Alles gaat altijd wens en voor de prijs is het zeer goede kwaliteit

Het ontvangst was deze keer alleen minder i.v.m. vakantie. Werd door de lerares ontvangen en zij nam mijn jas niet aan zoals gewoonlijk. Ik moest nu ook erg lang wachten. Normaal is dit helemaal... Het ontvangst was deze keer alleen minder i.v.m. vakantie. Werd door de lerares ontvangen en zij nam mijn jas niet aan zoals gewoonlijk. Ik moest nu ook erg lang wachten. Normaal is dit helemaal niet. Ik had wel een erg goed advies over mijn haar door de student. Dat heb ik anders minder.

Ik had een enthousiaste studente met kennis van zaken. lekkere koffie, fijne hoofdhuidmassage

Klantvriendelijke aanpak en professionele manier van aa
klantvriendelijke aanpak

zie hiervoor!

Positief. Was de eerste keer voor mij. Ik ben goed geholpen.

Fijne sfeer. Onder toezicht van twee docenten en controle achteraf.