Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik word altijd erg goed geknipt door vriendelijke meisjes/jongens die echt hun best doen, en het kost heel weinig. Top.

Jullie doen alles heel zorgvuldig, luisteren goed en ik vind het fijn dat het werk ook altijd gecontroleerd wordt door een docent. De behandelingen zijn ook heel goedkoop, wat heel fijn is.

aardige student

Klaasje

Neuh

Berry van Veen

Helemaal goed!

Vriendelijkheid, klant vragen over tevredenheid

Jan

Ik ben zeer tevreden. Goed ontvangen, vlot geholpen, de kapster was gezellig en knipte zorgvuldig. Goede eindcontrole door de leraar.

Ik werd goed ontvangen, snel geholpen, de kapster was gezellig en knipte zorgvuldig. Goede eindcontrole.

Op zich zijn al mijn ervaringen goed, ik kom er graag! Afgelopen keer was echter wat minder. Kon de kapster slecht verstaan en toen ze vroeg of de lengte zo goed was knipte ze er alsnog een... Op zich zijn al mijn ervaringen goed, ik kom er graag! Afgelopen keer was echter wat minder. Kon de kapster slecht verstaan en toen ze vroeg of de lengte zo goed was knipte ze er alsnog een centimeter af terwijl ik dat niet wilde. Ook vind ik het vrij scheef en heb ik niet echt het idee dat ze het met zorg en aandacht heeft gedaan.

Op zich kan je goed en snel geholpen worden. Sfeer is goed.

Prima, zoals altijd, vriendelijk en netjes. Wachttijd op leerkracht was deze keer kort maar het was erg rustig. Bij meer drukte zijn er over het algemeen onvoldoende leerkrachten aanwezig voor... Prima, zoals altijd, vriendelijk en netjes. Wachttijd op leerkracht was deze keer kort maar het was erg rustig. Bij meer drukte zijn er over het algemeen onvoldoende leerkrachten aanwezig voor begeleiding, toezicht en (eind)controle.

Monica Van Kampen

De desbetreffende kapster heeft me goed geholpen met de gene die next top model heeft gedaan. en ik heb met een tevreden gevoel de kapsalon verlaten.

werknemers zijn vriendelijk en werd met open armen ontvangen

Ik ben nu 4 keer in de kapsalon van de kappersakademie ge weest. Het bevalt me prima. Alleen de eerste keer kostte erg veel tijd. De andere keren was dat niet het geval. Goed geknipt en uitstekende... Ik ben nu 4 keer in de kapsalon van de kappersakademie ge weest. Het bevalt me prima. Alleen de eerste keer kostte erg veel tijd. De andere keren was dat niet het geval. Goed geknipt en uitstekende begeleiding van de docent.

Uitstekende begeleing door de docent. En vriendelijke studente.

Prima, duurt iets langer, maar dat komt door de extra controles.

Keurig en snel geknipt!