Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ontspannende behandeling; vooral haar wassen (incl.). Prettig gevoel van verzorging en dat voor deze prijs.

Zeer goed, 3 keer keurig geknipt. Met veel aandacht en precisie. Kom zeker terug

De studenten nemen veel aandacht en tijd om het haar te knippen

Jonathan Veldhuis

Ik ben geknipt door Lois; zij heeft de tijd genomen en mijn haar perfect geknipt. Ik ben positief verrast!

Als deze kapster de gemiddelde kwaliteit van knippen vertegenwoordigd zit het goed bij deze salon.

Ik kom hier nu al een paar jaar, en ben (op 1 keer na) altijd tevreden geweest. Dat was ik bij de kapper waar ik hiervoor altijd kwam niet altijd!

Nee

Prijs kwaliteit verhouding in orde

Goed, snel geholpen en goed advies

Leerling luisterde goed naar wensen en gaf ook goed advies over wat wel en wat niet verstandig is.

Goed, ik vind het een goed initiatief dat de leerlingen zo praktijkgericht met begeleiding kunnen oefenen.

Student luisterde goed naar mijn wensen en heeft goed werk verricht aan mijn baard.

Goede ervaring. je weet dat het een opleiding academie is, dus dat je soms iets langer moet wachten of het knippen langer duurt is prima. Daar voor terug krijg je wel een goede behandeling waarbij... Goede ervaring. je weet dat het een opleiding academie is, dus dat je soms iets langer moet wachten of het knippen langer duurt is prima. Daar voor terug krijg je wel een goede behandeling waarbij er veel zorg aan wordt besteed. ben altijd met een tevreden kapsel weggegaan.

Veel aandacht voor je kapsel, klant staat centraal

Prima geknipt en heel prettig geholpen.

Productadviezen komen vaak over als zo'n ingestudeerd verkooppraatje maar deze student vertelde het natuurlijker en terloops tijdens de behandeling. Nu het product gekocht.

D. van der Hiel

Ik heb een prima ervaring gehad. Ben goed te woord gestaan. Heb de kapster gestimuleerd om haar fantasie te gebruiken. Toevalligerwijs was er ern docente uit Amsterdam die een dagje in Amrrsfoort... Ik heb een prima ervaring gehad. Ben goed te woord gestaan. Heb de kapster gestimuleerd om haar fantasie te gebruiken. Toevalligerwijs was er ern docente uit Amsterdam die een dagje in Amrrsfoort werkte. Ook zik stimuleerde de kapster om een beetje 'out of the box' te gaan. Kortom een prima resultaat!
De afspraak had ik online gemaakt. Ook dat was prima gelukt!
Tevreden dus!

Gezellige sfeer! Genoeg ruimte voor de klanten.