Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Bram

Duurde wat lang zoals verwacht en het was erg gezellig

mevrouw Brandsen

Ik kan alleen maar positief zijn. Natuurlijk is de ene leerling wat gevorderder dan de andere, en hebben het knippen/snijden goed onder de knie, maar dat weet je van te voren.

van Dijk

Leuke knipster. Lekker kortgeknipt, prettige behandeling. Geen klagen, knipster was wel erg stil. Opzich heel logisch als je je goed wilt concentreren!

Vriendelijk ontvangst
Docent loopt af en toe even langs

Je gaat altijd met een goed geknipt kapsel weg en het is fijn dat je on line kunt reserveren

Paul Vermeij

Voor mij de eerste keer, rekening houdende met een opleiding heb ik het als positief ervaren.

service en vriendelijkhed

Michou van Gennip

Leuke dame, goede uitstraling en kwam vakkundig over, goed uitgelegd en ook goed geknipt. Ik ben er erg blij mee!

Werd heel snel geholpen, allemaal super vriendelijk en bekwaam

Mijn haar is goed geknipt, precies naar mijn wens. Moest wel een poosje wachten.

Rianne

Warm ontvangst, een zorgvuldige leerling en positief kritische docenten.

Open sfeer

Asbreuk

Ik ervaar de kappersacademie als zeer prettig. Het heeft mij ertoe gebracht regelmatiger naar de kapper(sacademie) te gaan

punctueel, goed geleid, aangenaam, prettige sfeer tussen leerlingen en docenten

De ontvangst was vriendelijk. Ik moest even wachten, daarvoor werden netjes excuses aangeboden. Er is geluisterd naar mijn wensen en er kwam ook gevraagd en ongevraagd advies over het model wat... De ontvangst was vriendelijk. Ik moest even wachten, daarvoor werden netjes excuses aangeboden. Er is geluisterd naar mijn wensen en er kwam ook gevraagd en ongevraagd advies over het model wat geknipt zou worden. Dit gevraagd en ongevraagd advies was prettig. Ook de communicatieve vaardigheden van de kapster in opleiding was goed. De begeleidende docenten houden zichtbaar, maar niet storend, toezicht. Het begeleiden vond ik prettig.

Communicatie met de klanten