Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

M. Kosicka

Vriendelijk en goed geholpen. Goed geknipt?

José

Geen opmerkingen

geen opmerkingen

Werkelijk uitstekend. Goede begeleiding van kapster en prima sfeer.

Goede begin en eindcocntrole door docenten

Mijn ervaring met dekappersacademie is positief, de meeste leerlingen doen goed hun best. ik vind alleen dat de kast waar de shampoos enzo in staan, wel een beter schoongemaakt kunnen worden,... Mijn ervaring met dekappersacademie is positief, de meeste leerlingen doen goed hun best. ik vind alleen dat de kast waar de shampoos enzo in staan, wel een beter schoongemaakt kunnen worden, Vingers verwijderen.

ondanks de drukte bleef de juf rustig en was ook eerlijk in haar nakijk werk.

Dirk

Leuke club, goede prijzen. Meeste studenten die mogen knippen zijn al erg vaardig.

Nee

Vriendelijke kapsters.

Je krijgt goed advies.

Yvon van Gool van Gool training

Dit maal ben ik geknipt door Colette een meisje die het volgens mij letterlijk echt in de vingers heeft

De kapster was al vergevorderd en gaf duidelijk aan dat zij wist wat zij deed en gaf goede suggesties

Perfect geholpen en keurig op tijd van de afspraak

ondanks de drukte heerst er een rustige stemming

Dorien van Otterloo

Ik kom sinds een jaar of twee bij de Nederlandse Kappersakademie. Meestal om alleen te knippen (en wassen en phonen), ik heb het eenmalig laten kleuren.

Er wordt goed geluisterd door de leerlingen en goed gecontroleerd door de docenten. Goed advies mbt haarproducten. Knap hoe de docenten deze jonge meiden echt bezig laten zijn met de klant en niet... Er wordt goed geluisterd door de leerlingen en goed gecontroleerd door de docenten. Goed advies mbt haarproducten. Knap hoe de docenten deze jonge meiden echt bezig laten zijn met de klant en niet met mobieltjes en elkaar. Er is echt aandacht en de meiden werken gepassioneerd. Ik zal niet snel meer naar een andere kapsalon gaan!