Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Marian van Gerven

Enthousiaste leerling. Uitgebreide feedback van de docent.
Te lange duur voor uitsluitend wassen en knippen.

Het enthousiasme en de inzet van de leerling.

Over het algemeen positief, dit is dan ook gebaseerd op eerdere bezoeken

aardige studentes

Slecht, mijn haar is totaal niet zoals ik het wilde.

Ik vond de student erg aardig en ze vroeg vaak advies aan de docent.

Over het algemeen prima.

Knipbeurt op vrijdagmorgen

3x geknipt + 1* geverfd

Y . de Haas

Vriendelijke behandeling

Griean van Hoek

Heel erg fijn! Er wordt goed geluisterd en geadviseerd. Ik ga altijd heel tevreden naar huis.

Deskundige adviezen.

Anneke Jurriens

De opzet van de werkwijze in de kappersacademie vind ik heel erg geslaagd! De sfeer in de academie tijdens het knippen is goed tot zeer goed. Het wachten op de docenten duurt soms te lang!! Soms... De opzet van de werkwijze in de kappersacademie vind ik heel erg geslaagd! De sfeer in de academie tijdens het knippen is goed tot zeer goed. Het wachten op de docenten duurt soms te lang!! Soms wordt een opdracht/knipwijze door de student niet helemaal goed uitgevoerd of wordt er te weinig aandacht besteed aan het totaalplaatje van de klant (haartype, vorm van het gezicht etc).

Sterk punt vind ik, is de combinatie van de gemoedelijke sfeer in de kapsalon met het serieus met je vak bezig zijn. De leerlingen doen heel erg hun best (goed geconcentreerd) en zijn (bijna)... Sterk punt vind ik, is de combinatie van de gemoedelijke sfeer in de kapsalon met het serieus met je vak bezig zijn. De leerlingen doen heel erg hun best (goed geconcentreerd) en zijn (bijna) allemaal goed gemotiveerd.