Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mijn kapster was niet geweldig. Ze knipte opzich prima maar ze maakte geen praatje met me oid en dat vind ik toch altijd 1 van de leukere dingen aan naar de kapper gaan.

Tot nog toe 1 keer goed, een keer echt niet goed.

deze keer eigenlijk niet, vorige keer wel, zeer zelfs.

Reactie NKA Amersfoort:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback. Zoals u zelf al aangaf zijn onze studenten nog in opleiding om het kappersvak te leren. De door u gegeven aandachtspunten zullen met onze studenten bespreken zodat dit als leermoment kan worden gebruikt. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen in onze salon.
Team NKA

Correcte behandeling door een matige leerling die haar best deed. Was een paar keer bang dat ze me ongelukkig zou raken. Als oud MBO docent word ik graag geholpen door een leerling .

Goede sfeer.

Tijdens het eerste bezoek trof ik een beleefde studente. Ze was sterk op haar sociale vaardigheden, dat viel mij op. Helder in haar communicatie, vooraf waarschuwend als ze van handeling veranderde,... Tijdens het eerste bezoek trof ik een beleefde studente. Ze was sterk op haar sociale vaardigheden, dat viel mij op. Helder in haar communicatie, vooraf waarschuwend als ze van handeling veranderde, ze dacht met mij mee qua gemakkelijke zithouding en checkte goed of we elkaar juist begrepen. Ook beleefdheid en wellicht een regel binnen de school, is het wachten op een docent wanneer ze een vraag had. Op dat moment kwam het op mij passief en onzeker over. Ze had een aantal vragen en we hebben alle keren behoorlijk lang zitten wachten op een docent. Ook merkte ik dat haar kennis nog niet op peil was, wat ik niet anders verwacht maar wat wel om een betere beschikbaarheid van een docent vraagt. Ik zou haar dus meer begeleiding gunnen. Wanneer ik om advies vroeg zat ze bijv. verlegen om antwoord, dit gold ook voor de aanpak van het knippen. De docent werd hier ingeschakeld (goede actie denk ik) maar ik was niet tevreden met het resultaat: ik had gevraagd om een pony zonder opspringingen, en deze zaten er lelijk in. Twee dagen later ben ik terug gegaan en zijn deze er alsnog uitgeknipt. De nieuwe studente ontdekte daar terecht en zeer alert dat er een krul/slag in mijn haar komt zodra het kortgeknipt wordt. Ook zij wist dit niet op te lossen. In dit geval had de docent het goede advies om de slag eruit te knippen. Het resultaat was een verbetering. Toch vond ik het al met al een heel gedoe en ga ik niet meer naar de studenten terug om mijn pony te laten knippen. Het is blijkbaar een ingewikkelde pony (met kruinen en slag), maar gewone kappers hadden de vaardigheid dat te knippen op goede lengte zonder opspringingen. Het lange wachten vond ik vervelend, ook voor het bijknippen enkele puntjes in de pony heb ik 45 min op de stoel gezeten!

kopje thee is erg prettig, het meedenken ook, het kunnen maken van een afspraak ook.

Ik heb beoordeeld naar aanleiding van mijn laatste knipbeurt waarbij ik door een erg onervaren en onzeker iemand werd geknipt. De ervaring wisselt nogal. Soms tref je een goede leerling waarbij... Ik heb beoordeeld naar aanleiding van mijn laatste knipbeurt waarbij ik door een erg onervaren en onzeker iemand werd geknipt. De ervaring wisselt nogal. Soms tref je een goede leerling waarbij alles naar wens gaat en die ook meedenkt. Hoe onzekerder en onervaren de leerling hoe minder de kwaliteit en mijn tevredenheid. Ik zou graag meer toezicht willen door docenten op deze leerlingen want iemand onzeker te zien stuntelen met je haar is niet echt fijn. Er zou tussendoor best even meegekeken mogen worden en niet alleen wanneer de leerling het vraagt. Hoe zekerder de leerling is hoe prettiger de ervaring voor mij is. Ook al hebben sommige minder ervaring als ze zeker van zichzelf zijn dan komt het wel goed.

Prima toezicht van de docent. Het mag allemaal net wat sneller denk ik, maar ik ben tevreden!

De lerares geeft aan het einde goede tips en maakt het netjes af. Ik denk dat de leerlingen daar veel van kunnen leren om nét iets beter te presteren.

Afspraak gemaakt, ik kwam keurig op tijd binnen en werd ook meteen geholpen.

leerlingen zijn beleefd

Uitstekend!

Uitgebreid de tijd genomen, snel geholpen

Goed. Bij elke stap worden ze gecontroleerd. Duurt wat langer maar daar weet je van te voren. Goede docent

Goede begeleiding

Betty Younan

Heel prettig

ik vind het heel fijn dat er een leersituatie is, daardoor heb ik het gevoel dat er echt alle aandacht aan wordt gegeven en is het overleg van te voren ook met mij optimaal