Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik vind het een prettige kapsalon. Ga altijd tevreden naar huis met mijn kapsel.

Ik voelde me niet lekker deze dag. Dit gaf ik aan aan de kapster omdat ik niet zo goed wist of het slim was om te blijven of naar huis te gaan en een andere keer terug te komen. Hier ging ze heel... Ik voelde me niet lekker deze dag. Dit gaf ik aan aan de kapster omdat ik niet zo goed wist of het slim was om te blijven of naar huis te gaan en een andere keer terug te komen. Hier ging ze heel prettig en geduldig mee om. Uiteindelijk ben ik gebleven en ging het redelijk. Het was fijn hoe ze er mee om ging.

Ze nemen alle tijd voor je en geven eerlijk en goed advies. Ook word er goed gecontroleerd door leraressen.

Heel fijn dat je online een afspraak kunt maken. Ook de klantgerichtheid is erg prettig.

Erwin van der Land

Vlotte kapster, goed geknipt, docente had niks aan te merken (terecht).

Erg goed geknipt. Kapsel valt zelfs zonder product direct goed, inhammen lijken minder.

Rosanne

Prettig

- goede ontvangst
- goede sfeer
- prima kapper

Ik kom geregeld bij de vestiging Amersfoort van de Nederlandse Kappersakademie. Elke keer ben ik zeer tevreden over het hele plaatje. Uitstekende service.

Erg beleefd en correct taalgebruik

Roos

Meerdere keren bezoek

De prijs, de koffie

Ik vond het erg druk. Ik had een afspraak maar werd een half uur later pas geholpen.

Verder was mijn behandeling goed. Meisje dat mij hielp was iets onzeker in haar advies, ze mag hier gewoon zeker van zijn want ze deed het goed!

Goede sfeer en een schone salon.

Zeer prima

Je bent geen nummer maar echt dé klant, er wordt tijd voor je genomen en docenten zijn ook echt aanwezig.

Huntelerslag

Vriendelijk ontvangst. Leuk dat de studenten op deze manier het kappersvak leren en ik met een goedkoop maar professioneel kapsel naar huis gaat. Als de student iets nog te verbeteren had, dan werd... Vriendelijk ontvangst. Leuk dat de studenten op deze manier het kappersvak leren en ik met een goedkoop maar professioneel kapsel naar huis gaat. Als de student iets nog te verbeteren had, dan werd daar vakkundig op gewezen zonder dat het de sfeer bedierf.

Eén tip: leer de studenten ook communicatieve vaardigheden. Naar de kapper is voor mij nog altijd even eruit om een praatje te maken en om als bonus er weer goed uit te zien. Leer de studenten die communicatieve vaardigheden aan. Nu heb ik het idee dat de techniek op nummer 1 staat, terwijl communicatie dat goede kapsel met glans omlijst.

Er werd goed toezicht gehouden door de docenten. De feedback doet wonderen voor de kapsels en voor je goede gevoel op weg naar huis.

Vriendelijke kapster met duidelijke uitleg. Vakkundig

Vriendelijk en vakkundig