Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Deze ervaring was prima, heb wel recent een aanvaring gehad met een docente over de haarkleur die mijn dochter gekregen had, ze lheeft nog steeds rood haar, wat volgens uw docente niet rood is.

nee

E. Achterkamp

Aardig personeel en professioneel behandeld.

Aardige leerling , dacht goed mee: ik had een plaatje mee om te laten zien wat ik ongeveer in gedachten had maar wist dat mijn haar daar nog niet helemaal lang genoeg voor was. Zij kwam met... Aardige leerling , dacht goed mee: ik had een plaatje mee om te laten zien wat ik ongeveer in gedachten had maar wist dat mijn haar daar nog niet helemaal lang genoeg voor was. Zij kwam met suggesties en zo kwamen we er samen uit en zij maakte er iets moois van! Ik was met een uur klaar; gewassen en geknipt.

Na, deze keer, een wat mindere eerste ontvangst ben ik weer positief over het verloop/ de gang van zaken. Met mijn kleindochter ben ik inmiddels al een aantal keren geweest en kom niet voor niets... Na, deze keer, een wat mindere eerste ontvangst ben ik weer positief over het verloop/ de gang van zaken. Met mijn kleindochter ben ik inmiddels al een aantal keren geweest en kom niet voor niets telkens terug.

de vriendelijkheid van kapsters in opleiding en leraren.

Ik heb alleen goede ervaringen. Of het nu om knippen, kleuren of een permanent gaat het zit altijd goed.
Ook een aantal keer model mogen zijn een leuke ervaring. Hoewel dit op de dagopleiding beter geregeld is dan de avondopleiding.

Altijd vrolijke kapsters!

Zeer vriendelijk

Ik ben er nu een keer of vier-vijf geknipt en ben elke keer heel tevreden.

Je wordt goed geknipt

Zeer goede ervaringen. Leuke, vriendelijke leerlingen die goed werk leveren!

Vriendelijkheid.