Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik vind de salon er prima uitzien en de bediening is ook prima (ophangen jas en aanbieden thee/koffie). Je ziet wel dat je te maken hebt met leerlingen. De ene leerling knip beter dan de ander, maar... Ik vind de salon er prima uitzien en de bediening is ook prima (ophangen jas en aanbieden thee/koffie). Je ziet wel dat je te maken hebt met leerlingen. De ene leerling knip beter dan de ander, maar verschil blijft. Wat ik belangrijk vind is dat ik vlot geholpen wordt, vooral als ik een afspraak heb gemaakt. Wat ook beter kan is de wachttijd tijdens de controle van de "leerkracht" en de controle op de klant. Laatste keer dat ik heb laten kleuren is de contourlijn niet helemaal goed meegenomen en omdat ik brildragend ben zie ik dat zelf niet in de zaak, dat zie je pas als je thuiskomt met voldoende verlichting en dat vind ik jammer, zit ik toch weer met een stukje grijs. Ik weet dan ik daarvoor terug kan komen maar ik heb alleen 2 dgn weekend en wil ik niet nog tijd voor inleveren om terug te komen.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding goed, dit moet zo blijven. Prijsverhoging zou een punt kunnen zijn om elders te laten behandelen.

Geknipt

Prettige sfeer

Vriendelijke leerling

Mw van Leeuwen

Dit was een hele goede ervaring! Mijn dochter van 3,5 en ik zijn goed geholpen en mooi geknipt.

Heel vriendelijk, duidelijk, eerlijk en informatief.

Prima.

Over het algemeen is mijn ervaring in de Kapperakademie goed. De wachttijden zijn soms lang en het is niet handig om al klanten te ontvangen als de instructies nog gegeven worden. Ik heb een paar... Over het algemeen is mijn ervaring in de Kapperakademie goed. De wachttijden zijn soms lang en het is niet handig om al klanten te ontvangen als de instructies nog gegeven worden. Ik heb een paar keer om 9 uur niemand achter de balie gezien en zelf mn jas opgehangen enz. Er kwam niemand kijken. De wachttijden met controleren door de leraar zijn soms ook lang.

Hans van der Kooi

De sfeer in de kappersacademie is formeel ontspannen. de leerlingen hebben respect voor elkaar, de docenten en vooral ook de klanten. de muziek lijkt me meer afgestemd op de leerlingen dan op het... De sfeer in de kappersacademie is formeel ontspannen. de leerlingen hebben respect voor elkaar, de docenten en vooral ook de klanten. de muziek lijkt me meer afgestemd op de leerlingen dan op het brede (leeftijds) spectrum van de klanten.

De prettige sfeer

Prima geknipt voor een prima prijs , maar de laatste 2 keer lange wachttijden (30 minuten) is nog wel een aandachtspuntje

koffie

Reactie NKA Amersfoort:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. We stellen uw mening zeer op prijs. Het aandachtspunt t.a.v. de wachttijd zullen we bespreken met ons team. We zijn blij om te lezen dat u ons op de andere punten wel goed heeft beoordeeld.
Directie NKA