Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Linthorst

Vriendelijk en het werk wordt met goede zorg uitgevoerd, resultaat prachtig!

Zorg voor het haar door “professionals” in opleiding

mevrouw Van der Flier

Super blij met de ervaring

Goed geknipt, mooi model in mijn haar. Leuk gekletst met de kapper

mevrouw Bruil

Geknipt door Charlotte. Nu al een kundige kapster. Vriendelijk en legt alles prima uit wat ze gaat doen.

Veel aandacht voor de klant.

heer Pragt

Prettige beleving

Vriendelijke ontspannen sfeer

Ge

Deze keer ronduit slecht.
Er was een leerling die echt geen permanent kon wikkelen.
Deze keer ronduit slecht.
Er was een leerling die echt geen permanent kon wikkelen.
Nadat ze 1:30 minuten heeft staan oefenen kwam er een andere leerling bij. Deze kon het wel goed wikkelen.
Ze wist niet hoe de vloeistof verdeeld moest worden. Vroeg dat nog even aan haar collega leerling. Deze ging het netjes uitleggen. Ging toen weg. Ze begon de vloeistof over het haar te verdelen, niet per wikkeltje, wat ik haar collega hoorde zeggen maar, snel sproeit ze er wat overheen. Het flesje zet ze half vol voor zich. Ik zeg nog vriendelijk, ik zou de rest er ook maar netjes opdoen. Dit deed ze.
Na inwerktijd werd de krul nagekeken en gelijk goedgevonden door de docent. Ik zeg nog ik ga altijd de laatste 5 min onder de warmte kap omdat er anders geen krul in blijft zitten. Docent vraagt collega. Er word besloten te spoelen. Omdat ik nu 55 ben en al vanaf mijn 18e permanent heb. Weet ik dat spoelen 5 minuten is.
Helaas kon de tijd niet bijhouden maar ging snel.
Even snel ging het opbrengen van de fixatie, die haar collega overhad erop. Ook dat ging er zeer ras uit. Toen snel nog het beetje restant wat er was. Docent kwam nog vragen hoe kom je aan de vloeistof ?
Leerling zegt eerlijk van medestudent.
Uitspoelen en klaar.
Kapsel is niet nagekeken. En de punten zijn daarna ook niet geknipt. De krul vinden ze perfect. Ik zag gelijk al dat het niet goed gepakt heeft kon dat al zien aan de eerste 10 cm.
Maar oké ik de deur uit. Zeer ontevreden. Het controleren op vloeistoffen is zo belangrijk volgens mij. Over de dubbele hoeveelheid dubbele punten nog maar te zwijgen 🤐
Ik ben een paar dagen later gaan bellen. Ik ben zeer netjes teruggebeld door de docent. Ze vroeg mij naar de salon te komen en heeft de krul bekeken. Inderdaad zit er weinig in de eerste 8 cm was gelijk de conclusie van de deskundige. Ik heb er voor nu niets aan maar, een tegoedbon gekregen om het haar opnieuw te laten krullen. Dit vind ik zeer netjes met klanten omgaan. Al moet ik er dan wel weer een paar uur voor vrij nemen .

Wensen bespreken

mevrouw Nijskens

Aardige kapster, goed geknipt, fijne begeleiding, nette salon, goed op tijd en ook nog koffie.

Beleefd en vriendelijk

Martin Ubeda

Zeer positief

Startend met de vraag: 'bent u hier vaker geweest?', antwoord was ja, waarna 'dan mag u de jas opgangen en plaatsnemen op de bank, er komt zo iemand bij u'.

Prima ontvangst zo.

mevrouw Klaverstijn

Vriendelijke

mevrouw van Welzenis

Het was de eerste keer dat ik kwam, en ik kom zeker nog eens terug!

Aangename constructieve sfeer tussen studenten en docenten.

mevrouw Visser

Plezierig