Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Kornegoor

Prima, vond het bedrag wel veel omhoog gegaan

Snel klaar

mevrouw Andreoli

Dit keer snel en goed geknipt

Direct aangesproken

mevrouw Schenk

Er werd twijfelachtig gedaan omtrent mijn reservering. Dat voelt niet fijn. Hierna ging het vlot. Mevr. de Vette bracht mij naar mijn stoel en toen kwam Lisa. Zij vroeg me hoe ik mijn haar wilde, Ze... Er werd twijfelachtig gedaan omtrent mijn reservering. Dat voelt niet fijn. Hierna ging het vlot. Mevr. de Vette bracht mij naar mijn stoel en toen kwam Lisa. Zij vroeg me hoe ik mijn haar wilde, Ze ging mijn haar wassen en toen knippen. Een juf controleerde en vond het goed behalve in mijn nek. Dat deed Lisa opnieuw. Toen ze even weg ging heeft de juf de schaar nog even gehanteerd in mijn nek. Het zat prima! Ik heb bij Lisa betaald en ben blij de regen in gestapt, met paraplu! O ja, ik heb ook nog lekkere koffie gekregen van Lisa

Vlotte behandeling en het zat hierna prima!

mevrouw Hatakka

heer Riphagen

Prettig en goed dat de studenten een kans krijgen om de praktijk te beleven

Prettig en duidelijk

mevrouw van den Akker

Goed, professioneel

Werd snel geholpen

mevrouw Veini

Uitstekend, deskundig

een fijne, professionele uitstraling

mevrouw ter Cock

Goed geknipt! En weer wat geleerd

Begeleiding vanuit de docent en de leergierigheid van de leerling. Ondanks dat mijn kapster het nog nooit gedaan had ging ze ervoor!

Kirsten Paoline König

Ik kom graag bij jullie en heb altijd een fijne ervaring. Het is leuk flink van kapsel te veranderen en het proces te zien. Voor covid kwam ik vaak, nu pas weer twee keer, maar vanaf nu vaste prik.

Leerproces van de leerlingen en hun openheid

mevrouw Nuralis

Nvt