Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Rijksen-Rigter

Top

Jesica je bent een topper

mevrouw Beijer

Heel goed. Super vriendelijk meisje en mooi geknipt. Er zouden meer docenten aanwezig kunnen zijn zodat je iets minder lang hoeft te wachten maar verder top!

Vakkundig geknipt

mevrouw Zwart

Goed gevonden in de afspraken lijst

mevrouw Koreneef

Vriendelijkheid en behulpzaamheid

mevrouw Pasternak

Ik volg al meer dan een jaar uw academie. Ik kan met absolute zekerheid zeggen dat ik gedurende deze tijd slechts één meester (student) zag die zijn werk correct uitvoerde, zorgvuldig, het haar... Ik volg al meer dan een jaar uw academie. Ik kan met absolute zekerheid zeggen dat ik gedurende deze tijd slechts één meester (student) zag die zijn werk correct uitvoerde, zorgvuldig, het haar voorzichtig behandelde, nooit met een kam op het hoofd sloeg of de huid van het hoofd krabde. Deze studente heet Nikita en zij studeert al 3 maanden bij jou. Absoluut getalenteerde meid met een goede toekomst in deze business

Ik vind het geweldig dat je studenten bijna vanaf het begin met klanten laat werken (je traint ze natuurlijk eerst op mannequins).

mevrouw van der Meer

Was top in orde, ben tevreden

Werd netjes welkom geheten

mevrouw van Gaelen

Heel goed

Snel afspraak kunnen maken, mooie ontvangst balie, goede begeleiding van leerlingen, goed geknipt.

heer Leeuwenkamp

Aangenaam verblijf

Vrolijke studentes. Worden goed begeleid.

mevrouw Dorigo

Vriendelijke mensen aan het werk.

Vriendelijk, geduldig, aandacht voor de klant

mevrouw Schippers

Prima! Fijne service en goed geknipt.

Klantvriendelijk