Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Jan Visscher

Heel goed

vriendelijk

mevrouw De bruin

Helaas ipv puntjes vd lengte is er 10cm vanaf geknipt! Wel netjes gedaan maar kapster luisterde niet.

mevrouw van Pamelen

Heel goed, werd goed naar me geluisterd. En haar is precies hoe ik wou dat het zou worden

Het goed luisteren, vriendelijke zijn

mevrouw van der veeke

Heel erg fijn en gezellig 😁

Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde

Wanda Veltkamp

Het was een goede ervaring. Ik was tevreden over het resultaat. Het had aan de achterkant wel iets korter gemogen. Bij de eerste beoordeling vroeg ik of de kapster het achter wat korter wilde doen.... Het was een goede ervaring. Ik was tevreden over het resultaat. Het had aan de achterkant wel iets korter gemogen. Bij de eerste beoordeling vroeg ik of de kapster het achter wat korter wilde doen. Dat heeft zij gedaan. Toch vond ik het later (toen ik thuis was) nog wat te lang. Ik heb het dus zelf niet goed beoordeeld.
Dus….. ik heb er zelf ook van geleerd.
Veel succes, ik kom zeker nog eens terug. Het is natuurlijk ook fijn dat het niet zo duur is als in de “gewone” kapsalon.

Goede sfeer. Ook wel rustig, hoewel er noodzakelijkerwijs ook veel gepraat werd, maar dat vond ik niet storend.

heer Scholten

Zeer tevreden

Goed geknipt

mevrouw Groenestein

Zeer prettig

gelijk begroet en geholpen

Annemarie Sijens

Ik ben er nu vier keer geknipt en heb een keer model gestaan voor watergolven. Steeds was ik aangenaam verrast door het resultaat.

Vriendelijk, behulpzaam, duidelijk en accuraat

mevrouw de Gruijter

Gezellige drukte, maar het knippen duurde wel erg lang

Door de begeleiding van de docenten krijg je ook een indruk van het kappersvak

mevrouw Grootendorst

Snel geholpen haar zit zoals ik het wil. Een plukje is over het hoofd gezien die heb ik zelf bij geknipt

Duidelijke uitleg