Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Doornekamp

Vond het super leuk

Dacht goed mee, kon ook echt goed enthousiasme voelen.

mevrouw Steenmetz

Goede service en kwaliteit

Snelle ontvangst

mevrouw Goossens

Al vaker geweest. Maar dit was de laatste keer, want ik ben niet voldoende tevreden. Voor een simpele knipbeurt heb ik 2,5 uur gezeten. Daar baalde ik heel erg van. Ik had dit van tevoren graag... Al vaker geweest. Maar dit was de laatste keer, want ik ben niet voldoende tevreden. Voor een simpele knipbeurt heb ik 2,5 uur gezeten. Daar baalde ik heel erg van. Ik had dit van tevoren graag geweten, zodat ik daar mijn agenda op aan kon passen.

Aardige mensen. Ontspannen sfeer.

mevrouw Fons

Tevreden

prijzen

heer Renders

Prima geknipt. Was eerste keer dus heb het niet te kort laten knippen. Goed geholpen en kapster deed het prima.

Keurig te woord gestaan en zaken klopte

mevrouw Janssen

Een heel fijne en gezellige kapsalon!!!

Vriendelijke studentes

mevrouw Maassen

Nee

mevrouw Westerink

Deze keer niet fijn. Degene die mijn haar moest knippen/snijden was niet prettig in de omgang. Haar hele uitstraling was afstandelijk en onklantvriendelijk. Werd mij ook de vraag gesteld waarom ik... Deze keer niet fijn. Degene die mijn haar moest knippen/snijden was niet prettig in de omgang. Haar hele uitstraling was afstandelijk en onklantvriendelijk. Werd mij ook de vraag gesteld waarom ik mijn haar gesneden wilde hebben. De communicatie verliep erg stroef. Ik heb me heel ongemakkelijk gevoeld. Het haar aan de voorkant vond ik nog te zwaar en dat zei ik ook. Het word bij mij altijd wat luchtig gesneden. Toen ik daar vriendelijk wat van zei, kreeg ik als antwoord: dit is mijn advies, omdat het haar anders zou gaan springen.
Ze liep weg en zei; dan vraag ik het de docent.
Opbouwende kritiek moet toch kunnen ?? De docente wist precies wat ik bedoelde en gaf ook aan dat het haar vooraan te zwaar viel en luchtiger kon en gaf aan hoe ze dat kon verbeteren.

Misschien had ze haar dag niet, maar dan nog moet je je tegenover de klant klantvriendelijk opstellen. Mijn vriendin werd een stoel naast mij geknipt en zei na afloop: wat had jij een chagrijnige kapster zeg. Ik heb dit in jaren niet meegemaakt. Dan vraag je je af of zo iemand wel plezier heeft in haar werk. Ik vind het jammer zo’n review te schrijven, maar wil wel eerlijk zijn.

De ontvangst was, zoals ik altijd gewend ben vriendelijk.

Patrick Janssen

Goed!