Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Van Otterloo

Goed geknipt

Op de geplande tijd geholpen

Justin

Toen ik naar binnen kwam werd ik direkt behandeld en moest niet lang wachten. De student was heel vriendelijk en heeft goed naar mij wensen geluisterd. Er werkten twee studenten tegelijk aan mijn... Toen ik naar binnen kwam werd ik direkt behandeld en moest niet lang wachten. De student was heel vriendelijk en heeft goed naar mij wensen geluisterd. Er werkten twee studenten tegelijk aan mijn permanent en daardoor ging de hele behandeling nog wat sneller. Ik ben heel tevreden met de kapsel en kan het iedereen aanraden.

vriendelijke en snelle behandeling

mevrouw Laan

Win win win situatie

de sfeer

heer Baake

Erg goede ervaring, tevreden met het eindresultaat en leuke sfeer.

Prijs-kwaliteit verhouding

mevrouw

Erg tevreden. Alleen de eerstejaars had erg lang de tijd nodig voor alles. In totaal heb ik er bijna vier uur gezeten voor een enkele (simpele) knipbeurt (niet erg nu ik verder geen afspraken had... Erg tevreden. Alleen de eerstejaars had erg lang de tijd nodig voor alles. In totaal heb ik er bijna vier uur gezeten voor een enkele (simpele) knipbeurt (niet erg nu ik verder geen afspraken had staan die dag). De student (net zes weken bezig) was erg secuur, en bij twijfel over de toe te passen techniek werd de docent erbij gehaald. Ook tussendoor kwamen de docenten geregeld uitleg geven aan de student en dingen voordoen. Voor het leerproces van de student. was dat erg nuttig. Door dit alles duurde het langer dan gebruikelijk.

Uitleg docenten aan de student

mevrouw González

Fijne ervaring met de student, ze heeft perfect geluisterd naar de wensen en deze goed uitgevoerd

Fijne kapper, goede prijzen

mevrouw Wilmont

Gezellig en tevreden met het eindresultaat

leuke gesprekken, Kwam zelfverzekerd over