Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw N.C.G. Feunekes

Vanaf moment één ben ik terug gekomen als vaste klant. Je merkt dat de leerlingen weten wat ze moeten doen en bij twijfel word er aangegeven dat ze het aan een docent vragen ik vind dit zelf heel... Vanaf moment één ben ik terug gekomen als vaste klant. Je merkt dat de leerlingen weten wat ze moeten doen en bij twijfel word er aangegeven dat ze het aan een docent vragen ik vind dit zelf heel fijn, liever dan dat de leerling doet alsof zij/hij alles weet en het toch gaat uitvoeren. Ook netjes word er gevraagd wat de bedoeling is geluisterd en meegedacht. Het word altijd tussendoor en op het einde gecheckt. Voor mij een hele fijn kappers ervaring dankjewel leerlingen en docenten die mij hebben geholpen ga zo door!

Het totaal plaatje van binnenkomt de tussenfase tot aan het betalen erg fijn geholpen top!

mevrouw van Velzen

Eerste keer dat ik hier kwam. Ik kom zeker terug!

Ik vond de liefdevolle, coachende wijze waarop de sensor met de nacontrole naar de kapster acteerde, super.

mevrouw van Stegeren

Voldoende

Klant vriendelijk, denken met je mee, adviseren, prijs ( betaalbaar)

mevrouw Hopstaken

Weer een goede ervaring! Ga al een aantal jaar naar NKA en altijd goed geholpen en tevreden weggegaan. Dat is bij andere kappers vaak anders geweest

Vriendelijke kapsters

mevrouw Lenssinck

Uitstekend

Duidelijk en correct

mevrouw Adrichem van

Heel prettig en verzorgd!

Enthousiasme, goede organisatie en communicatie

heer Pit

Perfect geknipt

Kapster luisterde heel goed en deed precies wat gevraagd werd

Merijn Kikkert

De kapper student was vriendelijk, kon goed knippen, kwam met leuke ideeën. Ik was zeer tevreden met mijn kapsel

Kapper luisterde goed naar mijn wensen en kwam met ideeën om het kapsel nog beter te maken

mevrouw Van Binsbergen

Het wordt meestal goed gedaan.

heer Esseling

Snel geholpen